Det vore önskvärt med ...

 
...att slippa oroa mej än för det ena än för det andra :-/
 
Nu har jag en jäkla stor klump i magen/bröstet igen.
 
Och jag får ge mej t tåls ett tag till, ringde hälsocentralen i morse för en tid.
Nu när de ringde upp så fanns inga tider kvar :-(
Antingen gå akut  senare lr vänta t morgon !
 
Väntar t i morgon så jag kommer t kända ansikten, så känns bättre för min del iaf.
 
Om det nu skulle visas sej vara det värsta tänkbara så spelar nog en dag ingen större roll.
 
I Maj på mammografin så syntes ju inget, inte länge sen ju.
 
Intet är som väntans tider !
 
 
Fick brev fr skatteverket att det saknas deklaration för min mors dödsbo.
Jag blir snart galen, hon gick bort 08 !!!
 
Har försökt n ngn på skattemynd, men ingen framgång.
Och jag har letat bland pappren här o kommit fram t att det är min käre bror som är skyldig t detta.
Då han inte hörde av sej gällande en del i fastighet...
Har försökt nå honom med men han hör inte av sej...
undrar hur han tänker :-(
 
Ska försöka på nytt i dag.
 
 
Så har jag funderat som vanligt, hur folk tänker gällande politik bl.a...
allt skylls på Löwen, Reinfeldt har ingen del i ngt tydligen.
Vilken jävla röra.
Finns inte ett parti att lita på på, så vem ska man rösta på ?
 
Normala människor med sunda värderingar, med livserfarenhet som medelsvensson har ingen chans att 
komma fram.
Men jag tror det är just såna vi behöver.
 
 
Människor mår dåligt, både de som är i ett förhållande o de som är ensamstående.
De som har partner blir hunsade lite hur som helst, nervärderade många ggr.
Nog katten e de bättre leva själv i såna fall ?
Även om det ofta är en kamp ekonomiskt för att få pengarna räcka månaden ut !
Ensamt oxå ibl, men en del är ju ensamma även om dom har en partner.
Det är värre vara ensam i en 2samhet än att var ensam m sej själv.
 
En del vill ha vänner, men tycks bli svikna o ratade på löpande band.
Och det när dom hittat en vän efter långt sökande, jag vet inte men jag tycker allt är så jäkla svårt.
 
Hitta partner är jättesvårt, många är tydligen oseriösa,  så dom vill bara ha lite skoj.
Vänner tycks det vara likadant med, ngr ska träffas över en fika.
Men den nyfunna vännen dyker inte upp.
16 mil (t o r) hade den jag tänker på rest för att möta upp, inget meddelande om förhinder lr ngt.
Och så hade h*n upptäckt att den sk vännen suttit  vid datorn o varit väldigt aktiv på vissa sidor
ist för att möta upp halvvägs. 
Ngt svar hade aldrig kommit på orsak!
Så jäkla dåligt alltså.
 
En del människor måste vara av ett väldigt speciellt släkte, dom borde ha en varningskylt runt halsen.
 
 
#1 - - Anonym:

Hoppas du får snabb tid & lugnande svar 💜 Kram på dig / Helen

Svar: Tack :-) Ja jag fick kallelse t mammografi dagen efter läkarbesöket. Snabbt som 17 tycker jag. Ska dit i början på vecka. Kram <3
Gunsan