Nyårsafton. 2017 snart 2018

Inatt kl 02 nåt så small de till hemma, bara att ta sej ur sängen o kolla va de var. Katten !!! Hon är billig ibl. Min gamla fina glasskål som jag fått fr mamma låg i skärvor på golvet, nötterna som legat där i var spridda överallt, Det var bara t att plocka upp skärvorna o sopa upp nötter o glasbitar, jag kan ju inte dammsuga mitt i natten :-/ Sen vart hon lugn , ja om jag inte räknar med nöten jag missade. Den for hon kring o lekte m på köksgolvet, de är inget som stör :-) I morse när jag skulle ur sängen så märker jag att jag e riktigt kaputt i kroppen igen,nattens bravader antagligen, hur som helst så åkte dammsugaren fram o jag hoppas att det inte finns glas kvar nu. Säker kan jag inte vara iom att jag ser så dåligt! Hoppas iaf.:-)
 
Som sagt, Nyårsafton är här ! Jag m fler ser framemot 2018 med förhoppning om ett bättre år. För sämre än de två senaste åren kan de väl knappast bli ! ELLER ? Men jag drar inte eländet igen , ni som läser min blogg vet ju vad som hänt. Inte mycket positivt här inte. Hur som helst så ser jag fram emot att få min aögon opererade, för när jag fått det så kan jag göra lite mer åt min livssituation. Så helst vill jag ha de gjort nu... på stört. :-D Finns inte så mycket mer att orda om, Idag ska jag äta o umgås m barnen o familjen en stund. Sen blir jag hemma m katten, jag skålar in 12 slaget m bubbelvatten... fr sofflocket.. Har så jäkla ont idag, så det blir perfekt firande. (Y) Till alla mina följare, vänner o bekanta mfl... ETT GOTT NYTT ÅR !