Näää, nu får de väl vara nog !

 
Undrar hur länge allt ska hålla på att jävlas ?
 
Ett nytt bilbatteri blev nästa grej på ...
ska de jävlas så ska det göra det ordentligt listan.
 
har lixom inget val, fanns inte tilstymmelse t lliv i batteriet i morse.
Och enl verkstan är det bortom all räddning.
 
Så för att kunna ta bilen t verkstad för  att försöka få framvagnsbalken svetsad så måste det finnas ett fungerande batteri så bilen går att köra.
 
Så det är bara att få ett nytt batteri inköpt o montewrat..
1500 går det kalaset på :`-(
 
Så går de inte att fixa balken så har jag slängt pengar i sjön, eftersom bilen bara är att skrota då.
 
Har jag ngn tur överhuvudtaget så kan jag kke sälja batteriet, det är ju max 10 dagar gammalt då s a s.
 
Förstår ni ?....
Alltså , att jag e jävligt less på allt nu.
 
Jag vet att jag är gnällig, men nånstans måste jag få ventilera.
 
Smärtgränsen är nådd för länge sen, flera ggr om.
 
De enda positiva i mitt liv är mina nära o kära, fam o vänner
 
Och min nya arbetsprövning...
Härliga elever  o trevliga lärare.
Kan inte klaga på de, men vete katten om jag fixar det kroppsligt...
Mycket gå o stå här oxå.
Kroppen värker men de känns bra i sinnet.