Ja då ska jag gnälla lite igen...

 
tur jag har denna blogg så jag slipper tynga folk m allt elände.
 
Jag måste få bli av m de senaste tabl jag fick, de ska hjälpa t att hålla sockret i balans s a s.
 
Biverkningar finns ju...
så klart.
 
Jag behöver kissa ofta, ibl en ggn i halvtimmen....
även nattetid. :-/
 
Helt hopplöst...
och inte nog m det.
 
Jag har fått svamp för första ggn i hela mitt liv....
fy 17 va ont.
 
Öm som bara den, har varit o köpt medikament hoppas det hjälper bara.
 
Men jag får ta kontakt m Dr så jag slipper dessa piller, det är outhärdligt.
Jag har inte lust bet 500 för en ny omgång när jag inte fixar ta dom.
 
Så ja, nu har jag gnällt klart...
för denna ggn.
 
Imorgon ska jag t lab o ta prover, på em blir de arbetsprövning.
Sen så ska jag se om jag kan få hjälp lämna bilen på verkstad, vill ha de gjort i morgon.
 
Blir stressigt lämna bilen på torsd morgon.
Ska ju t ögonmottagning , hoppas få ngn rätsida på min syn !
 
Sen ska jag ju t verkstan o betala, o då hoppas jag att bilen är fixad så den inte blir skrot !!!
 
Beroende av hjälp då med....
det är som de är.
 
Hoppas att det snart vänder. :-)