Segt...

 
som 17 idag.
 
Jag hade precis somnat för natten  när nån  full tjej i ett sällskap skrek o gormade. De övriga pratade i mer normal samtals ton, skrattade o hade de trevligt.
Antar gaphalsen hade fått lite för mycket att dricka, hon lät absolut skitfull .
När sällskapet kommit utom hörhåll , så lade jag mej t rätta för att somna om.
Vilket jag oxå gjorde...
sov så gott, ända t ett sällskap hamnade under mitt sovrumsfönster.
Dessa beundrade en  bil, lovordade o bad ägaren starta så dom fick höra motorn.
Naturligtvis så vill inte vrålåkets ägare göra folk besvikna så han startade.
Och tystnaden, överröstades av ett härligt muller fr motorn...
lr ja det hade varit ett härligt ljud vid en annan tidpunkt .
Inte runt 4 tiden på morgonen :-/
Nåväl, det blev tyst efter ett tag o jag somnade om :-D
 
Nästa ggn jag vaknar är kl knappt 8, inte alls pigg o redo för att gå upp...
ligger kvar i sängen o hör utryckningsfordon, lr sirenerna fr dom  då köra en bit bort..
efter en stund jördes de fler.
Vad som hänt vet jag ff inte, men nåt måste de ju vara annars skulle ju inte så många fara iväg på ngt. :-O
Somnade om igen :-D Härligt
Nästa ggn jag vaknade var det dax att gå upp.
Huvudvärk i dag med, bläää...
men jag har antagligen sovit knasigt.
Jätteont i en handled, den som jag gått sjukskriven för i 8 veckar pga en arbetsskada för ngr år sen.
Inte kul alls.
Hoppas den är bättre i morgon för jag har tagit de lugnt idag o har den lindad. (Y)
Jag ser fram emot posten i morgon...
kke kommer en tid t ögon, hoppas hoppas.