Less på allt och lite till.

 
Jag vete fanken vad som krävs för att det ska bli en förändring.
Men nu e det nog....
ska försöka hitta lite jävlar anamma bli förbannad.
Kanske funkar det..
Har haft väldigt ont på flera ställen de senaste veckorna.
Mitt artros knä...
blev svullet o värkte som katten.
Det strålade o pulserade ända fr ljumsken ner över skenbenet..
även baksidan av knäet.
 
Det sökte mej, så jobbigt var det, så jag fick bita i detsura äpplet o stanna hemma fr jobbet.
Och t slut få tid på hälsocentralen.
Fick träffa en helt ny läkare för mej, men vilken noggrann o förstående läkare 
Hon misstänkte att jag även fått artros i höften..
så hon skickade remiss t rtg,n
Hon talade om att det inte alls var omöjligt att en op blir nödvändig.
Kortison spruta o starka värktabletter fick..
tabl får jag inte äta länge pga vissa biverkningar.
Men ett tag e ok, även om mitt HbA1c blir högre...
inte så kul iom att jag har fått annat, extra insulin för att ställa in rätt dos.
Men men, vad gör man :-/
 
Nu är jag helt sjukskriven i 2 veckor...
får väl hoppas att jag e på G efter de.
Väntar ju på tid för möte m områdeschef mfl ang min framtid.
Det ser ju inte så ljust ut om jag säger som så.
Jag får ju inte  sjukkassa hela tiden jag e sjuk på 50 % heller, Fk.s regler.
Vad säger man ?
Känner mej värdelös, 
De skador jag har har ju uppstått pga jobbet på ett lr annat sätt.
Bara min atros i knäet som beror på en skada jag ådrog mej på en semester.
Inte så svårt förstå att jag e besviken, less o känner mej skit.
 
Sen för att öka på mitt blääääha ännu mer så har jag reagerat på hur en del människor har förändrats, kke har omständigheter som jag inget vet om format dom.
Kanske har dom alltid tyckt o tänkt så, men inte visat det öppet förens nyss.
 
Fattar inte varför allt måste vara svart...
lr vitt .(väldigt sällan dock)
Finns många gråzoner med.
 
Men det fyller säkert en funktion...
i deras egna välbefinnande.
Många mår säkert skitbra..
genom sitt tänkande o spridande för att få fler o fler med på tåget.
 

Många som nervärderar andra människor...

sprider en massa skit, rena rama lögner.

Saker o ting som är gripna rakt ur luften,

och som en del nappar på direkt.

Bli sur för att man inte får minst ett gilla på det som läggs upp på fb.

Det ska delas o kommenteras för att vänner ska bli kvar !!!!

Så mycket hat !!!!


Alla dessa flyktingar...
ja där behöver jag väl inte säga nåt eg.


Men se det gör jag iaf.
För dom är bara skit...
varenda en av dom.
Alla är våldtäktsmän..
alla är kriminella.
Och hör o häpna dom är ju inte barn..
inte dom ensamkommande.
Utan vuxna karlar.
Man tror på det man vill..
och sprida främlingshat ligger ngr varmt om hjärtat.
Jag önskar verkligen att ni kunde se längre,
en väldigt liten del är dom som ni tror.
De övriga är hur bra människor som helst.

Regler o lagar behöver helt klart ändras...
det har dom behövts en längre tid.
Inget som helt plötsligt dykt upp.
Även svenskar begår brott...
det är inget nytt.
Pedofiler som ger sej på försvarslösa barn...
det har vi alltid haft.

Mer behöver jag väl knappast säga.

 

 
 
#1 - - AC:

Ja inte verkar du ha det lätt och det här med FK har man ju hört ska vara omöjliga att ha att göra med. Ingen egen erfarenhet av det den senaste tiden, men jag vet sedan tidigare,alltså inget nytt egentligen,att de kan vara svåra att få ut ersättningar från.
Kanske du skulle prova ingefärsdrycken som sägs lindra artros: 200g ingefära sköljs och rivs grovt. Läggs i en kastrull tillsammans med 1 L vatten som värms upp just till att det ska till att sjudas ( får ej koka) i 20 minuter. Sila av och låt svalna. Tillsätt 1/2 dl flytande honung och rör om tills det löst upp. Tillsätt sedan saften från två citroner. Sila. Häll upp i en glasflaska och förvaras i kylen. Hållbar i ca 1 månad i kylen. Skakas innan man häller upp en shot morgon och kväll.
Det här har jag tänkt testa i alla fall ☺️
Bamsekramar från mig till dig 💞

Svar: Ja ibl så är allt helt hopplöst. Jag har kört med ingefära o citron en längre tid...men gjort ett uppehåll. Har inte märkt ngn skillnad faktiskt. Antar att inte honungen är det mest betydelsefulla ingrediensen, för då e de kört iaf. Avskyr honung o som diabetiker så är jag tveksam t att det är så bra :-) Ha de gott. Kram <3
Gunsan