Fy katten....

 
jobbigt de här.
 
Mer insulin har jag ju fått för att försöka få min diabetes under kontroll,började m låg dos.
Skulle forts m allt annat inkl min tisdagsinjektion som vanligt.
Fick öka dosen i måndags...
och igår va det ju tisd så då var det dax för min vanliga spruta oxå.
I morse när jag vaknade så var jag illamående, mitt fastevärde var lägre än de varit på väldigt lång tid.
Mitt illamående trodde jag berodde på trötthet, då det har varit ett fasligt liv pga vägarbete under natten.
Men då jag stod på toa o gjorde mej klar för jobb, så sköljde illamående över mej.
Jag hann inte ens över toastolen. :-(
till att börja med iaf.
 
Fick ringa jobbet o mejla chef att jag blir hemma.
Hela dan har varit obehaglig, sovit mestadels....
en mycket ovan känsla för mej.
Ny koll...
ännu lägre värde, tryckte i mej lite att äta...
har inget druvsocker hemma.
Efter 1,5 tim så låg jag lite bättre...
men m världens huvudvärk.
 
Inte världens bästa tillfälle att frosta av frysen, men vad gör man när man upptäcker att det är ett måste.
Jag hoppas att jag ska må bättre om ett tag, för de e ruggigt må så här.
Speciellt då jag är ensam, oron finns ju.
 
Vill inte det här, men det är väl normalt när man ska ställa in rätt dos s a s.
 
 
Fick brev fr facket idag, så nu har dom begärt överläggning ang min varslade uppsägning.
Hurvida det gör ngn skillnad återstår att se.