Lite nytt...

 
när det kommer t min situation jobbmässigt har jag fått t mej.
 
Facket har varit på överläggning, och det är bekräftat att jag blir uppsagd.
Ska få det skriftligt, så jag antar att det står där vilket tidsperspektiv m m.
 
Det blev bestämt att jag ska jobba  under min uppsägnings tid...
då sa min repr att va bra att ni kan ge ett jobb, då kan ju G få behålla det...
slippa uppsägning.
Men se de gick inte, det jobbet skapades ju bara tillfälligt...
det existerar inte eg.
 
Så så är det pengar styr helt o hållet...
för det märks tydligt iom hur beslut tas osv.
 
Jag ska inte tbx t det stället jag varit sen innan sem...
utan ett annat ställe här i stan.
Ringde o pratade m den enhetschefen idag..
hon verkade trevlig,
Så jag är varmt välkommen :-)
Kändes hjärtligt.
 
Jag kommer att sakna tjejerna o brukarna där uppe iaf :-/
Men jag ska dit en sväng för att hämta lite kläder osv så då får jag krama om dom som jobbar då :-)
 
 
 
Annars så, har jag hittat kärleken...
jag har blivit m katt <3
Struntar i karlar...
den här lilla missen blir min följeslagare...
min livskamrat.
 
Lovar att vi har mycket kärlek att ge varandra.
 
 
#1 - - AC:

Det måste väl vara den bästa kärleken av dem alla ☺️ Vilken sötnos ❤️ Svårt att inte tycka om.
Det jag funderar över är om det kan bli för stökigt för den lilla om jag dyker upp under höstlovet. Det är ju snart, v 44.
Då jag blev uppsagd eller rättare sagt sa upp mig från jobbet, blev både less och förbannad på de arbeten kommunen gav mig. De sa att de inte hade andra typer av jobb att erbjuda mig. Helt plötsligt hade facket en hel del att erbjuda mig, kommer inte riktigt ihåg vad men ett var att jag kunde få gå och prova på en hel del jobb, lättare än de jag blev erbjuden via kommunen och kurser därefter för att kunna ta ett annat jobb .
Ha det bra! Kram 💞

Svar: Den är så go :-) Inte behöver du fundera på det, Zingo går det ingen nöd på. Hon måste ju träffa folk, bara tagit nu. Kom du, när du vill. Jag jobbar Mån - Fre , 50 % men du o kissen klarar er själv ngr tim :-) Bara tala om när du kommer så fixar de sej ! Jag tror vi har mycket att prata om, så vi behöver lite tid ihop.Ser fram emot att ses <3 Kram
Gunsan

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Åh, vad söt! Är lite sugen på en till katt, fast vet inte vad min fyraåriga tjej skulle tycka om en liten kattunge :P

Svar: Jag tror nog att tösen skulle blir överlycklig över en liten busig kattunge :-)
Gunsan