Snurrigt.

 
Inte bara jag som e snurrig o virrig.
 
Fick läkarintyget igår, allt enl ök vid läkarbesöket.
 
Idag kom ett annat...
och där stämmer inte tiden alls :-/
 
Har inte lust hänga löst i en mån...
o jobba kan jag ju inte.
 
Så jag ringde upp vc o förklarade mitt dilemma, en annan ssk kommer att ringa upp mej.
Hon har mer koll på allt mitt. 
Nu hoppas jag att hon hör av sej i morgon o att min handläggare på  fk inte blir snurrig oxå iom 2 intyg
" himlar med ögonen "
 
Fått ett brev fr Fk o Af, de vill ha t ett möte för att se hur dom kan hjälpa mej hitta lämpligt jobb.
Bara vänta o se vad som sker.
 
Samma som vanligt alltså.
 
Börjar bli dax att fixa lite fint i fönstren t advent....lite stjärnor o stakar o gardinbyte, så är det nog fram t julveckan.
 
Då plockas dukar o tomtar fram...
det räcker med pynt för myseffekt :-)
 
Inget besök väntas...
och jag firar m fam som vanligt iaf.
 
Hoppas på lite snö t julafton, för lite julstämning...
Det behöver inte komma så mycket snö som det gjorde det året som bilden är från. :-D
Inte ens hälften behövs ;-)