Nytt under solen.

 
men det är dåligt med sol här ...
idag iaf.
 
Grått o trist,regn ..regn..åter regn.
Den snön som kom är ett minne blott, för min det hade den gärna fått ligga kvar.
Ett par dm snö, ngr minusgrader...
vore perfekt.
 
Annars så lunkar livet på i en stilla lunk...
vissa dagar är värre än andra.
Då håller jag mej hemma i lugn o ro...
ont har jag ju varje dag.
 
Men ibl är det riktigt plågsamt att ens gå ngr steg...
o då undviker jag att röra mej.
 
Det är tydligen inget bra val, utan smärtan ska trotsas.
 
Idag har jag varit hos läkaren igen, han har kollat igenom mej ordentligt.
Vi har diskuterat...
en halvtimme tog besöket.
Testa annan smärtstillande och annat träningsprogram.
Sjukskirven  en bit in i Jan.
 
Så får vi se vad som händer sen.
 
Jag vet ju inte om förskassa går med på sjukskrivningen...
kke står utan inkomst.
 
Dessa regler o riktlinjer den instansen har...
inget mänskligt över de.
 
En oviss tid väntar igen.
 
 
#1 - - Anonym:

Håller tummar & tår att Fk inte bråkar med dig. Vet själv hur dom kan ställa till det Trevlig helg / Kram Helen

Svar: Ja, jag kan inte annat än hoppas. Enl ett tidigare beslutet så skulle jag ju inte vara berättigad t sjukpenning hela perioden. Enl FK ´s regler om ingen förändring sker. Det blev ju förändring iom hälsporren, så bara vänta o se (Y) Trevlig helg t er. Kram
Gunsan