Det drar ihop sej för jobb.

Min ledighet under denna påsken lider mot sitt slut. Jag har haft en helt underbar påsk, fint väder... god mat o dryck. Promenader... Café o restaurangbesök. Trevligt sällskap. Minns faktiskt inte när jag kände mej så tillfreds med livet... lugn o harmonisk. Vilken härlig känsla. Såna tillfällen vill jag ha mer av.... gav mersmak. Jag hade upplyst om att jag ej var tillgänglig... men det hade missats fr en del håll. Efterlystes mer lr mindre.... Så det kan bli :-) Men så himla skönt, ha mob ljudlöst i väskan... slippa vara tillgänglig varenda minut. Ibland måste, iaf jag... bara få vara. Utan tvång... utan kontakt med allt o alla hela tiden. Det händer att jag spenderar såna tillfällen vid havet. så även en stund under denna helg. Underbart...balsam för själen. Inte bli störd av mob... det är värt mycket. Nu för tiden så känns det som att vi måste vara nåbara... tillgängliga dygnets alla tim. Jag går sönder, om jag aldrig kan få... bara vara. Trevlig forts på helgen :-)
#1 - - Gert Malmqvist:

Gör ofta som du, stänger av mob. ha så gott Kram <3

Svar: Jag gör det alldeles för sällan. borde göra det oftare. Bra att du stänger ner den ibl :-) Tack vännen <3 kram
Gunsan

#2 - - AC:

Just nu har jag en sådan period alltså inte varit ut på nätet så mycket eller ingenting de senaste dagarna. Telefonen har jag i stort sett alltid på ljudlöst. mina barn håller på att bli tokig på mig eftersom det därför kan vara svårt att få tag på mig ☺️.
Skönt att du har fått ha en sådan där skön helg det skulle vi alla behöva ibland.
Ha det bra! Kram 💞
PS. Blev fint med den nya layouten på bloggen. Lite svårt bara med den vita texten mot det mörka, men man vänjer väl sig. Det sägs ju vara bättre för ögonen ☺️ D.s

Svar: Det låter bra, lagom är bäst. Och helt ta pauser kan aldrig skada. Mob ja, vi har ju mob förbud på jobbet...så den har jag ljudlöst. Glömmer ofta ändra då jag kommer hem. Men jag tittar på den ibl, och ett sms lr 2 ;-) Brukar de alltid synas...Var e du ? Svara då ! Hahaha...Tänk förr, då kunde ingen nå oss om vi inte var hemma. Funkade ju :-) Ja helgen vart perfekt, önskar fler av det slaget...Har jag tur så kke jag lyckas få de ;-) Tack, ja jag tyckte de blev ok faktiskt, hoppas folk vänjer sej som du säger. Ha de så bra du med, o va rädd om dej. Kram <3
Gunsan

#3 - - AC:

Hej igen! Något gick ju kanske inte som det skulle gå eftersom det blev två kommentarer av en. Fick meddelande om att något gick snett!!!! 😳
Men det gjorde ju inte det så nu får du läsa samma Kommentar två gånger 😊☺️ Kram igen 💞💕

Svar: Ja men de gick bra iaf, tog bort dubbletten ;-) Kramar <3
Gunsan