Jaja vad ska jag säga...

 
vete katten.
 
Men jag känner mej iaf lyckosam...
för tillfället :-)
Bäst att njuta o ta t vara på stunden då !
 
Alla klagar på FK...
det kan inte jag, inte nu iaf.
 
Har absolut inget att klaga på.
Fått ers i tid så jag hann få iväg räkningarna.
Nåja inte alla, men iaf :-D
Hur många dar jag fick för vet jag inte än, men iaf så kan jag andas ut lite.
 
Även fått brev fr min handläggare m kompl uppgifter som a-givaren skulle fylla i tsm m mej.
Varit i kontakt m tf chef, eftersom omr chef är på sem.
Stämde träff  i måndags så jag  for dit  och hon  fyllde snabbt i blanketten somo jag postade direkt.(Y)
 
Idag ringer en kvinna fr FK för att ge mej lite info vilka regler som gäller o vad jag själv bör tänka på 
så jag inte står utan ers.
Mycket som jag inte hade en aning om...
verkligen bra info.
Nu måste jag dela med mej av det jag fick veta t områdeschefen, skickar mejl så har hon det då hon kommer fr sem.
 
Bäst att se om sitt egna hus, ingen annan gör det...
så jag e jättetacksam.
Dom jag haft kontakt m på FK, min handläggare o så vik har verkligen inte legat på latsidan.
 
Inte alls om man tänker på hur snabba dom varit...( hittills )
 typ 14 dgr får man väl kalla för snabbt ? :-D
 
Nu hoppas jag bara att jag ska kunna betala rest räkningar i tid....
tror det löser sej...
känner mej hoppfull :-)
 
 
 
 
 
Idag tror jag att jag ska hitta på ngt...
blev ju ändrat i planeringen då sj gym är sjuk.
Men lite hemgympa o promenader funkar oxå...
sen så kke det blir en liten utflykt, vem vet.
 
 
 
 
#1 - - Gerra:

Såg du fick hjälp från olika håll, bra det. Hoppas du hittar något jobb som du trivs med. Kram om <3

Svar: Ja på så sätt att områdeschef o personalkonsulten söker efter ett lämpligt jobb så får jag ju hjälp. Men finns de inget så vet jag inte vad som sker. Hoppas de löser sej...kke ngn ger mej ngn miljon annars :-D Tack vännen. Kram <3
Gunsan