Less på allt....

 
varför kan jag aldrig ha flyt...
varför kan inte saker o ting gå som jag vill...
som planerat ?
 
Jag har fått tbx papper ang arbetsskada...
för andra ggn.
Sakndes en underskrift.
Och den personen som ska skriva under tycks de vara omöjligt få tag i :-/
 
Men så e de...
semestertider ställer t det.
 
Jag själv skulle ha åkt iväg en sväng o hälsa på ....
lite sightseeing och så skulle han ha följt m mej hem.
Vi hade planerat se oss omkring här neråt...
men nu har hans pappa åkt in på sjukhus igen.
 
Canser styr ingen över...
man vet aldrig hur länge man får må rätt ok iaf.
 
Så himla tråkigt....
finns inte mycket mer att säga.
Jobbigt för både pappan o resten av fam...
mamman behöver ha sina barn nära.
 
Så jag vet inte alls vad som sker...
mer än att ikväll ska jag på bio m en väninna :-)
Ska försöka få m mej mitt ena barnbarn oxå.
 
Har varit t Kolmården en sväng m fam...
backarna där är inte nådiga.
Trodde jag skulle fara ihop...
ont som bara den.
Dras ff m sviterna.....
men det får väl vara värt det :-D
 
Jag bestämde mej iaf att utman mej själv...
jag m min höjdskräck bestämde mej för att åka linbanan.
 
Ångrade mej redan efter 1-2 min då jag satt i vagnen o sakta åkte iväg...
måna meter över mark.
Höll mej med ena handen krampaktigt i bänken jag satt på....
den andra höll jag i gallret bakom mej.
 
Fy katten...
över grantoppar o gud vet vad vilka träd men över dom åkte vi iaf.
20 meter upp enl dom som vet...
trodde de var ännu mer om sanningen ska fram.
Min behållning av den halvtimmeslånge turen ?
Inget positivt.
 
Phuuuu.
 
Undrar om jag skulle överleva en flygresa ?
Har ju flera vänner på Island som vill att jag ska komma.
Ngr av dom har just varit här på besök !
Det var jättetrevligt att få träffa dom...
den ena hade jag inte träffat på 16 år.
Otroligt !
 
Min son har erbjudit sej att följa m på resan...
hålla handen :-D
Gäller att fundera på saken...
om ekonomin tillåter framledes.
 
Ha en skön vecka.
 
 
#1 - - AC:

Tråkigt när det blir än det ena och än det andra, men någongång måste det vända.
Kolmården var jag till för några år sedan med min gamla skola jag jobbade på och jag kommer ihåg en hel del backar, men det var mycket att titta på ☺️ Linbanan skulle aldrig ha kommit på fråga för min del, du var modig som ens tog dig upp i gondolen!
Island! Det vet du att jag gärna följer med och håller dig i handen ☺️ Har ju fått rejält med flygvana sedan jag flyttade till Stockholm ☺️

Ha det bara bäst!
Kram 💞

Svar: Ja nu får det banna mej vara nog. Ja tyar inte längre som hon Kristina sa. Ja backen fr parkeringen höll på att ta knäcken på mej. Linbanan ja...ja jag förstår eg inte hur jag kom på tanken att utmana mej själv just m den! Usch ja, kommer aldrig mer att utsätta mej för de :-D Ja de saknas inte resesällskap o en hand att hålla om jag flyger t Island. Många som erbjuder sej :-D Är bara jag som ska våga...o de gör jag inte....än ;-) Du e tuff du. Ha de gottit. Kram <3
Gunsan