Välbehövlig ledighet, lider mot sitt slut.

Sista lediga dagen av 2, sen väntar en jobbhelg. Gillar inte alla dessa jourpass dock, de tar knäcken på mej. Behöver byta jobb för hälsan tar så mycket stryk. Är inte de ultimata att jobba 6,5 t 8 tim efter en nästintill sömnlös natt i joursängen. Vi får väl se vad som sker i framtiden, kan bara hoppas på att de går bra :-) Igår var vi ute o åt med jobbet, en av tjejerna har fått nytt jobb så hon gjorde sitt sista pass igår. Kommer att sakna henne, då hon varit en fin o go kollega. Samtidigt som vi tackade henne för denna tiden så hälsade vi en ny kollega välkommen. En kille :-) tro de lr ej..kanon. Han är varmt välkommen. Ett lönesamtal stod på morgonens att göra. Hur de gick vete katten, då den chefen som höll i samtalet inte känner mej. Inte har jag fått intrycket av att hon har fått ngn bra bild av mej. Det märktes direkt då vi satte oss ner kan jag tycka. Vår nya chef har ju ingen koll på oss överhuvudtaget än, så då blev de så här. Har inga större förhoppningar om en bra löneförhöjning om vi säger så. Livet lunkar på.. jag har tagit vissa beslut som visar sej om dom varit dom rätta. Tiden får utvisa :-) Är som vanligt väldigt trött, orkar inte med ngr utsvävningar. Jobba, äta, sova så ser mitt liv ut mer lr mindre...ngr korta stunders umgänge försöker jag få till varje vecka iaf. Bättre än inget. De blir bättre.... hoppas jag :-)