Gott Slut 2016 & Gott Nytt 2017....

 
...hoppas jag på.
 
Sämre kan det väl knappast bli...
men men säg inte det ! 
 
Hittills så har ju inget gått min väg....
ständiga nitar.
Har inget flyt alls vare sej det kommer t pengar lr kärlek.
 
Alltid är det ngt som avgör om jag e berättigad t ers via försäkringar osv.
Inte vinner jag på lotto heller...
det e ju för jäkligt :-D
Och kärleken lyser m sin frånvaro...
fullt förståeligt iofs.
Jag attraherar just inte ngn....
bara mina vänner som tycker att jag borde vara omsvärmad ! ;-)
 
Jag har min katt, får va glad för det...
hon protesterar bara ibl när hon tycker jag är för kelsjuk ;-)
 
Så e de...
Men skam den som ger sej.
lite bättre bör nästa år kunna bli, tycker jag...
iaf då det kommer t hälsan :-)
 
 
 
Det var det...
Nu blir de gnäll fö oxå...
så ni vet ! :-P
 
Jag förstår inte varför en del människor aldrig har ngt gott att säga...
vara lite positiv.
Dessa människor säger aldrig ngt, lämnar kommentar om va trevligt, va bra de e,  osv.
Men när det kommer till att spy galla då jäkjlar finns det mycket att säga.
Och helst förlöjliga, nervärdera o idiotförklara de som vågar se positivt framåt....
ge en antydan om att det kke blir bra.
Har själv råkat ut för såna människor i en grupp, ryser när jag tänker på de.
Jag får inte säga ngt spontant, utan att vara påläst !
Ja jisses, jag ska försöka knipa igen...
inte sänka mej t en så låg nivå.
Trist.
 
 
 
Att det är mycket som är konstigt i vår värld det är jag knappast ensam om att tycka.
 
Detta med straff när ngn våldtar, misshandlar osv....
det är ju en skymf.
Många ggr blir de inget straff ens.
Lagar o regler måste ses över, sen spelar dte ingen roll vem som gjort sej skyldig.
Svensk lr inte... 
jäkla trams !
 
Nyårs firande m raketer som skjuts i tid o otid...
Varför kan folk inte hålla sej t 12 slaget på Nyårsafton ?
Och så lite sunt förnuft när man handskas m såna saker..
vem f_n är så oansvarig så det skjuts mot folk!!!!
Såna borde straffas...
utan ngn pardon.
 
Nu tror jag att jag gnällt o klagar färdigt för i år....
Tackochlov säger nog en del nu. :-D
 
 
 
#1 - - AC:

Önskar dig också ett gott slut på det gamla och ett riktigt gott nytt år 2017!
Vi får hoppas på att nästa år blir betydligt bättre för det kan väl inte bli värre...
Hoppaskunna komma till dig snart. Vill ju träffa både dig och din nya sambo 😊
Fy för alla dessa raketer som skjuts hittan som dittan. Här har det redan börjat smälla 😳😕 Tycker så synd om alla dessa djur som är så rädda.
Ha det! Största kramen till dig 💞

Svar: Tack :-) Min tanke oxå, tycker att detta året varit sämre än nånsin. Vi hoppas att nästa år blir vårt, på alla sätt ;-) Du är varmt välkommen, vi ser fram emot ditt besök.
Det har smällt här med, inte så mycket än men det räcker. Tycker att dom kunde hålla sej till 12 slaget :-) Så mycket elände de för med sej många ggr.
En lika stor kram t dej vännen, va rädd om dej. Kram <3
Gunsan