Sammanfattning...

 
av denna sommar !
 
Kan konstatera, kort o gott...
att inget gick enl planerna.
 
En massa som satte käppar i hjulet.
 
Hälsan, ekonomin, en bil som ska in på verkstan...
andra personers förhinder.
 
Blivit lite umgänge på hemmaplan...
ett besök t Kolmården blev det, men det är nog det hela..
 
Var med en vän o tog bort hennes katt, tycker inte man ska behöva göra såna saker ensam.
Jobbigt ta bort en kär familjmedlem...
även jag blev berörd..
trots jag inte kände kissen, men de tar iaf. :-/
 
Lite kalas har det blivit, senast mitt minsta barnbarn som har hunnit bli 9 år...
inte klokt va tiden har gått fort.
Minns så väl när han va en liten skruttunge <3
I Okt så är det dax för mitt stora barnbarn att fira sin 11 års dag...
vart har tiden tagit vägen ?
 
 
 
Vädret kan jag inte klaga på här på ostkusten iaf...
tror vi haft bättre väder än många andra.
 
Nu känns det som att hösten är på intågande...
luften är mycket klarare lr vad jag kan kalla de :-)
 
Jag gillar hösten...
tycker jag kan andas då...
sen när naturen sprakar av färg...
Love it <3
Var årstid har sin charm, men jag får nog säga att hösten kommer på 1:a plats för min del.
 
Nu ska jag fixa lunch o ta hand om tvätten.
Sen blir de en fika m en go tjej.
 
Sen e de bara att vänta o se vad som sker framledes....
 
 
#1 - - Lotta Persson:

Du är en ängel Gunvi, jag hade aldrig klarat att ta bort Sasha ensam =( Fast nu har hon det bra. Kramar till dig

Svar: Kram på dej <3
Gunsan