Försöker ...

så gott jag kan att hålla skenet uppe. Ler o skrattar... Men inombords finns det inte mycket att glädjas åt.. Min fam så klart... och nära fina vänner. ni gör mej ju glad, för jag känner kärlek till er och från er. Men fö ! Nån sa... du kke är på väg in i väggen :-/ Jag vet inte hur man är om man är på väg ditåt.. vet inte hur man känner. Jag hoppas ff att det ska bli bättre... ngr stakar i fönstren o ngn stjärna kke värmer mitt inre lite. Fixar det nu innan jobbet så är det ljus i mitt hus i kväll.
#1 - - Eva :

Det där låter inte bra Gunsan <3 Du måste va rädd om dig, för ingen annan vet hur du mår inom dig..och ingen annan kan göra något åt det mer än du själv. Tycker du ska ta en tripp till doktorn snarare än till jobbet. Ingen Tackar dig för att du tänjer dina gränser så till den milda grad så du blir sjuk av det. Det är dags för återhämtning Gunsan..och när det lagt sig lite så måste du om du inte redan vet vad det beror på ta reda på vad det är som gjort att du hamnat där. Och då måste en förändring till om det ska hålla på sikt. Det kan behövas tuffa beslut, näst intill omöjliga sådana, men om man ställer sitt eget mående och välbefinnande mot att driva sig själv så långt så du aldrig kan göra något åt det, så blir det ett lätt val. Visst..ekonomi spelar en stor roll, det vet vem som helst, men förrutsättningarna för att du ska ha någon ekonomi alls att tala om är att du NU gör något åt det. Va rädd om dig gumman kram om i mängder <3

Svar: Tack Eva <3 Nej det låter nog rätt illa. Men jag försöker uthärda av div orsaker, känner jag mej inte bättre sen så får jag gå t läkaren. Jag har ju mina misstankar om orsaken, lr jag vet . ...om sanningen ska fram. Jag ska berätta allt då vi ses, antagligen så flödar de över då...känslomässigt. Det mesta har en sån tendens nu, men så är det. Jag hör vad du säger vännen <3 Tack för du finns. Kramar om
Gunsan

#2 - - Eva :

ja det är bara att låta det flöda..det behöver komma ut ur dig och inte ligga och gro och fräta sönder dig <3 och ur gråt kommer många ggr ny kraft och insikt <3 kramenom Jag finns här för dig

Svar: Tack för din omtanke <3 Jag hör av mej så fort jag har tid över..är rätt mycket nu :-) Kramar <3
Gunsan

#3 - - Gert.:

Lyssna på goa Eva nu, Kram

Svar: Jag lovar :-) Tack. Kram
Gunsan

#4 - - AC:

Säger som Gert, lyssna på Eva. Om hon är go det vet jag inte 😊 men hon låter som om hon skulle vara det.
Var rädd om dig. Kram 💞

Svar: Tack, lovar.:-) Jaaa hon e jätte go, en barndomsvän som betyder mycket. Va rädd om dej med. Kramar <3
Gunsan