I slutet av Maj...

....många planerar o förbereder för studenten...jag är glad att jag slipper tänka på såna saker.
Har kommit ifrån allt sånt :-)
När mina barnbarn blir så stora så dom tar studenten då ska jag delta, men jag slipper allt runt omkring :-)
 
 
Omväxlande väder har vi, milt sagt..idag skiner solen så fint här...och om ngr tim ska jag gå på jouren.
Tänker försöka hinna m lite luftning innan :-)
 
Annars är jag inte riktigt på hugget, orolig för mitt barnbarn som råkar ut för div konstigheter då det kommer t sjukdomar.
Tack och lov så har en bra läkare undersökt o skickat remiss t barnläkare då den läkaren hon var hos stod handfallen o osäker på vad som skulle göras. Massor m prover tagna o fler ska tas, så inget ska väl missas.
Kan inte vara lätt vara nyutb, klokt att konsulterar annan kollega....när en sån här patient dyker upp.
 
 
 
 
Jag undrar när det ska bli lugnt o bara flyta på ....
Är det inte det ena så är det de andra...
Det kan vl vara nog nu !
Håll tummen för mitt barnbarn är du snäll.
 
Min hälsa är inte heller så värst bra, men det går väl över :-)