Via text....

så kan jag få ner fler tankar och åsikter än om jag ska ta det öga mot öga.
Iaf om det gäller viktiga saker.
I min oro att jag ska missa ngt så blir de tydligen en enda röra....
åtminstone ibland.
 
Önskar så att jag hade talets gåva.
 
Funderade på att skriva ett brev ist.
problemet är väl att det blir väldigt långt.
 
 
Kanske rör jag till det då med ?
 
Ja vad gör jag...
Något måste jag göra....
 
är så jäkla less på att folk får fel uppfattning om mej...
bara för att jag inte kan få fram rätt ord.
 
Det är på ren svenska skitjobbigt o bli så känslomässigt berörd
och att jag då ska försöka få fram ngt klokt.
 
 
 
Samtidigt så tycker jag väl inte att det ska behövas.
Skulle inte behövas om folk inte spred så mycket dynga...
som inte har en uns sanning.
 
Alternativet...
låt folk snacka, tro vad dom vill...
även om det gör ont i hjärtat.
 
Suck....
dubbelsuck.
 

Är kke bara jag som är väldigt känslig....
jag borde kke inte ta åt mej.
 
Måste ta tag i mitt liv, bli go o glad igen.
Sånt här drar ner mej ohyggligt mycket.
 
Tur jag har min lilla blogg...
klagoruta...
annars vete katten hur det skulle vara.
#1 - - AC:

Vad gör det om ett brev blir väldigt långt. Då får du kanske sagt det du inte får sagt muntligt. Du kan börja skriva och sedan ta beslutet om du ska skicka den elller inte. Då har du om inte fått skriva av dig lite mer än vad jag gissar att du kan skriva här.

Hoppas det fixar sig.

Kram 💞

Svar: Du har helt rätt AC ! Jag vill ju inte skriva för öppet här, det gagnar ingen. Det blir nog bra t slut. De mesta brukar lösa sej så småningom :-) Tänker på dej.Kram <3
Gunsan