Å regnet de bara öser ner...

inte så jädra kul m semester nu. 2:a veckan redan o jag har inte gjort nåt spec än:-( 

Tycker det borde sluta nån gång. Ja ja det är som det är...

sovit jättegott har jag gjort en tid nu....

ngt bra iaf ;-)

Såg att det skulle bli bättre väder redan på torsd :-)

Det får vi hoppas på, för inte så kul m sightseeing i regn.

Lär inte bli så många bilder tagna heller isf. Om det blir ngr bilder alls för min del....

Min mob har nämligen fått spader,totalt fel tid för strul m den..

Får se om den ordnar t sej, om jag plockar ur batteriet en stund.

 

För en tid sen så slängde jag iväg ett sms t en go vän..

med en liten hälsning o önskan om en bra sommar.

Inget svar...

Misstänkte att han bytt nr lr ngt hänt...för de händer ju saker ibl.

Idag så ringde ett för mej okänt nr....

Så glad jag blev, det var min vän Sven...

en vän som jag lärt känna på V V för runt 8 år sen..

En vän jag aldrig träffat..

men vad gör det. :-)

Himla kul byta rader lr ngr ord med iaf.

Han hade mycket riktigt bytt nr iom en ny mob.

Av en händelse så kollade han sin gamla så fick han se mitt sms :-)

Och då ringde han upp direkt, så trevligt då vi inte har talats vid på länge.

 
Jag har tänkt kolla lite på väderutsikterna...
hörde att det skulle bli bättre redan på torsd...
hoppas på det. :-)
Ska ju iväg med min goa vän AC på en liten åktur i vårt vackra land...
vi ska dra oss neråt denna gång.
Åkturen lär säkert bli  på nånstans mellan 120 - 140 mil. :-)
Förra året tror jag det slutade på 180 mil :-D
Vi lyckades ju hamna lite vilse, alla vägar bar t  Falkenberg....
sen hade vi lite problem på Öland oxå.
Men kul hade vi.
Det är viktigt med gott resesällskap ;-)
Ser fram emot denna åktur...
jättemycket.
Har lite att styra med idag o imorgon..
laga mat o frysa in t sonen..
för han har lovat bo här medan vi är borta.
 
Väntar på viktig post..
så då slipper jag oroa mej för de.
Antagligen så behöver blomstren lite vatten m...
fast de lär han väl glömma !!!!!
 
 
 
Dax å göra nytta nu.
Ha de :-)
#1 - - AC:

Hmm sjukskrev du dig inte då du var så sjuk. Bättre att ha en vecka att ta ut senare eller om det inte går så i pengar. Inte så lätt att hitta på något om man inte känner sig 100 och sedan har väl inte vädret varit så där lockande heller.
Ja den här gången ska väl inte alla vägar bära mot Falkenberg, men kul hade vi och allra helst i vårt eviga sökande på Långe Jan. Jag skrattar fortfarande så gott åt det då jag tänker på det. dina barnbarn var gudomliga med tålamod 😊
Ja att resa med dig och Gert var hur kul som helst och gav mersmak.
Vi ses ju snart.
Kram

Svar: Jag var ju sjukskriven i 2 veckor, brydde mej inte om den sista veckan. Förlora så mycket ekonomiskt på det. FK ersättning är så dålig :-/ Ja ungarna var kanon duktiga....Otroligt faktiskt. Jaaa du, vem vet var vi hamnar denna gång. ;-) Mersmak är rätt ord. Kram kram <3
Gunsan

#2 - - gerra:

jag ska åka förbi Falkenberg, ska jag hälsa från er

Svar: Jaså du...ja men du väntar väl t vi har varit hos dej hoppas jag :-) Sen kan du hälsa:-P Kram
Gunsan

#3 - - AC:

Säger detsamma som Gunsan Gerra 😊 jag är ju snart hos henne. Kram till er båda

Svar: Kram :-)
Gunsan