Får allt lov att gnälla av mej lite.

Det är inte lätt alla ggr, vet banne mej snart inte vilket ben jag ska stå på.
 
Fick höra så mycket skitsnack igår...
och så anklaga människan mej för en grej.
Satte stopp direkt, o talade om att det var hennes tolkning...
och den får stå för henne.
 
En sak som jag dock har lärt mej är...
att en människa som snackar skit om andra.
Snackar skit om mej med , då jag vänder ryggen till.
Antar det hände igår....
då hon dröjde sej kvar.
 
Blääääh jag är spyfärdig på allt sånt.
 
Och så läser jag om vänner som blir hotade o illa behandlade av sk vänner...
låter inte alls som vänskap i mitt tycke.
 
Vänner ska man vara rädd om.
 
Men jag vete katten vad som händer, men man ska nog  sopa rent framför egen dörr och titta på sej själv innan man ger sej på att anklaga andra för både de ena å de andra.
 
Jag vet inte vad som hänt lr hur det blivit som det blivit lr vilka som är inblandade.
 
 
Vill inte veta vad som hänt, vill inte blanda mej.
Oavsett  vad som hänt.
Så rör det inte mej, jag har ingen del i de hela.
 
Hur kan folk ta ställning...
hålla med...
när dom inte vet ngt...
bara hört en version ?
 
Stå utanför.
Det är bäst.
 
Nu tror jag att jag fått ur mej de värsta !