Toppenväder har vi haft...

 
 
i ngr dagar nu. För varmt för jacka faktiskt :-) Klagar inte, hoppas på en lagom  varm o skön sommar. helgen blir trist men...sen hoppas vi på goväder igen.
 
Har haft en bra vecka så här långt, hoppas att den forts så med.
Och om sanningen ska fram, så hoppas jag det vänt...så att nu blir det lite gladare tongångar här ;-)
 
Att folk snackar en massa skit, det vet de flesta av oss.....
en del sprider en massa osanningar.
Varför det ska vara så svårt hålla sej t sanningen, vet inte jag.
Antar att i en del fall kan det vara sjukligt !
 
Men om dom tänker....vete katten.
När de går så långt att dom snackar (skriver)  skit öppet på ett visst populärt ställe...
talar om sitt skitjobb...sin skitchef...mfl.
 
Undrar om dom är medvetna om att allt kommer fram t slut.....
och då kan de straffa sej.
 
Jaja, inte mitt bekymmer.
Var sak har sin plats...
och tid ;-)
 
 
Sen måste jag bara tala om vad en fd granne sa t mej idag.. Vi har inte setts på många år ;-)
Du ser likadan ut nu som du gjorde för ca 25 år sen. Jag höll väl inte med om det då ;-)  men gillade svaret, även om jag inte... som sagt höll med ". Du är bara lite " fylligare " har lite goa volanger att ta i :-D
Gick m lätta steg o ett glatt leende därifrån. Mer behövs inte för att göra...min dag !
 
Nu så e de dags.
 
God natt & sov gott.