Solig fredag

Härligt :-)
här väntar det jobbhelg igen...
så jag har inga sysselsättningproblem precis (Y)

Enda nackdelen med att jobba så här är ju att det inte finns tid för umgänge 
Om det skulle  dyka upp en karl som jag kunde tänka mej att träffa...
lära känna..

Ja då skulle de bli problem...
om han inte styr över sin tid...
kke bor nästgårds t.om  ;-)

Börjar tro att det inte finns tid...
ork...
viljan...
att hitta sin käresta...
 
Jag läser lite varstans...
ser samma rader.


Så stora krav...
på utseende...
inkomst...
och en massa annat..
grejer som gör att det blir svårt.

Läser oxå.......
många söker en  hjärtevän...
med inre egenskaper...
det yttre är mindre viktigt.

Likaså så utger sej alla för att vara seriösa, ärliga...
det funkar ju .....
till motsatsen bevisas. 

Så hur ska vi då bära oss åt ?
Hjälper ju inte vara ärlig o seriös, samt ha ett fint inre.

För såna är ju alla...
och alla söker vi samma.

Hm?

Snurrigt värre.

Men summa summarium...
jag är jag...
kan inte vara ngn annan.

Lite tid...
att lära känna mej...
varandra....
kke är allt som behövs.

Iså fall...
så måste tiden finnas...
det får fixas...

Om alternativet är...
leva ensam resten av livet.
 
Nääää :-/
 
 
En spark i röven...
och ut o träffa folk...
ha skoj...
det måste ju vara kul att leva oxå.
 
Måste ta tag i mitt liv....
 
Sen är jag ju osäker på om min lilla stad är rätta platsen att finna..
HONOM...
även om jag sticker ut näsan.
 
Jaja, de ger sej.
Allt löser sej till slut...
På ngt sätt :-)
 
Nu ska jag fixa käk...
många matlådor går åt en helg !
 
 
 
 
#1 - - AC:

Ja här har vi också haft solsken men vindarna har varit isande kalla så inte har jag gjort som eleverna och sprungit utan jacka ute. Brer..
Jag har i alla fall fått det bekräftat gång efter annan att det i slutändan inte är det som finns inom mig som räknas. För helt plötsligt passar man inte. Hittas en massa fel så man känner sig allt annat än okej. För mig får karlarna vara för ett tag och ett som är säkert är att det inte kommer innanför min dörr i första taget om ens någonsin. Trött på det motsatta könet. Distansförhållande är nog något som skulle passa allra bäst. Träffas någon gång då och då och hinna längta efter varandra därutimellan 😊
Ha en bra arbetarhelg ☺️
Kram 💞

Svar: Tråkigt när de blåser så kyligt. Men snart kan du med hänga undan jackan :-) Nej, det är ju så. Mycket snack men inte är de mycket värt. Jag förstår ju varför du känner som du gör. Jag är ju inte i samma sits, så jag tycker det vore trevligt m en karl i mitt liv. Men då ska de vara en bra en, ingen som ljuger o håller på vid sidan om. Nog måste det finnas ngn som söker samma som jag ! Jaja, jag läser ju dagligen om hur svikna o lurade en del känner sej. Därför blir det rätt logiskt att tänka..folk vill inte ha ett seriöst förhållande av ngn anledning. Distansförhållande har jag testat på, inget för mej. Svårt få tid att ses mycket ta hänsyn till. Fast du ska nog vara själv ett tag, bara du får ut honom :-) Tack, njut o må gott du. Kram <3
Gunsan