September lider mot sitt slut.

Varit på dop har jag varit...varit sjukskriven med...Fyllt år har jag gjort oxå under denna månad.
Lungröntgen har jag gjort... spirometri väntar om ngr veckor.
Här händer de grejer.
Har tydlligen fått borrelia med...tycker det räckte m de förra året. Men men..lika bra o ta allt på en gång ! 
 
Det ska kännas att man lever :-D
 
Nu är det jobb som gäller igen, extra jobb t.om... vikarier är det ont om.
Vet inte hur man har tänkt sej spara då ord personal får gå in på kval titt som tätt.
OM... vi inte ska jobba själva, ensamarbete blir allt vanligare, och det i sin tur innebär att vi blir dåliga...
antingen av för  många arbetspass, lr pga ensam arbete.
 
Funderade härom dan på dygnsvilan... är den inte viktig längre ?
Fr början så skulle de ju enl eu regler va 11 tim, men vi  fick dispens...9 tim räckte för personal i vård o omsorg.
Men de är ju ofta de bara blir 6 -7 tim...fattar inget längre..
 
Hur man än vänder sej så har man rumpan bak... men bäst vara tyst, annars så kan man få problem.
Man är inte poppis alla ggr... men så är det ju här i livet.
 
 
Jag ska iaf ha en trevlig helg... gott sällskap , go mat o dryck. :-D
 
Kommer inte acceptera att ryggen m m..strejkar.
Så de så.
 
Tänker ... livet är bra orättvist.
Ngr av oss...(mej, fam o mina vänner  mfl,) får bakslag på bakslag...
ingen ro ingen vila.
 
Visst hjälper de att vara vid gott mod...le o vara glad o positiv..utåt.
Men när man sitter ensam...
då kommer det fram...sorgen ,ilskan, tankarna...frågorna..
 
Speciellt en fråga...
 
Varför ! 
 
 
#1 - - gerra:

svårt å svara på varför, ,men livet är så ibland. Jag har en sån fråga om mig, har frågat många gånger och har inte fått något svar. Lär inte få något svar heller, dom lever inte som kunde gett mig svar på min fråga. Så jag får leva vidare i ovissheten tills jag dör.

Svar: Det är allt så vännen, att vi inte får svar på vissa frågor. Tyvärr :-/ Kram
Gunsan