Då var det dax att plita ner lite tankar o funderingar.....

.....igen ! Är ju ett tag sen jag lät er få ta del av mitt virrevarv :-) Ser ju att ni är ngr st som tar del.av det jag skriver..lr iaf går in här.
 
En del av er  kke märker att ni kommit fel :-D och klickar ut er fort som 17...
Det gäller ju inte er trogna, nåt tillför jag väl eftersom ni finns kvar (Y)
 
Jag gillar inte prata om saker jag inte är insatt i...lr är intr av eg.
Men nu har ju mina tankarna rört sej kring utgången...av resultaten i söndags.
 
Jag tänker som så att om de nya styrande lyssnar på folket, om dom tar till sej en del av det  som sddrev...
Ngr av de frågorna  gjorde att dom kom att växa så pass. Viktiga frågor som folket vill ha t en förändring kring.
 
Fattar den nya regeringen att det är dom bitarna dom behöver ta tag i...ordentligt. För missnöjet kan dom ju knappast missta sej på.
Gör dom slag i saken o ser till att en ändring kommer till...till det bättre. Ja då tänker jag som så att då är inte 
det där otäcka " partie intressant längre.
Då kan dom splittras...lr så så blir dom ett mer tydligt främling fientligt parti.
Många tror ju redan nu att alla som håller på dom är rasister, det tror ju inte jag utan jag tror ju att många är så missnöjda över hur det blivit här i sverige...de är de som drivit många t att ta deras parti.
Blir det en förändring t det bättre kring viktiga frågor....så hoppas jag att sdpartimedl skingras för vinden.
 
Kan inte hjälpa att jag tänker...ge dom lillfingret så tar dom hela handen. Huuuu hemska tanke.
 
Ja så har mina tankar gått, o som sagt det är mina tankar.
 
Hade jag suttit på en av stolarna så hade jag stått upp för att man ska lyssna på folket.
Tyvärr så tar det tid att reparera skadorna, men bara de påbörjas så att vi ser den goda viljan.
Då vågar vi med tillförsikt..hopp ... se framåt.