Ältar...

så jäkla jobbigt . :-( Men jag kan tydligen inte släppa en del ngn längre stund. Om jag visste hur jag skulle gå t väga för att det ska bli en förändring så skulle jag gjort de för länge sen. Har försökt iofs ! Verkade som att det jag sa togs till sej... men nu är det nog bortglömt, verkar vara väldigt tät o nära, kär kontakt t.om Men när en del är så trovärdiga, så folk inte ens kan tänka tanken att det är lögner som sprids fr den munnen. Allt för att hamna i bättre dager själv...så utstuderat, väl planerat. inget görs utan en baktanke. Linda dom man har ett behov av runt finger med fagra löften o leenden, fångar man många med. Tydligen funkar det. Även på såna som vet hur det ligger till, men är man konflikträdd så är man. Förstår bara inte att det accepteras, när många mår dåligt samt oskyldiga blir indragna. Såna som det ska värnas om, får höra både de ena å de andra. Dessa ska ta ställning t en persons fördel...allt för att skydda sej själv. Det har gått väl långt nu...kke det är det som gör att det blir panik...risken att bli ertappad får en att begå större misstag. Jag önskar att fler kunde sätta ner foten, påvisa att det är fel...fel åt h-vete. Men chansen är inte stor, tydligen så tror folk att personen är hjälpt av att hållas bakom ryggen... När hjälpbehovet är på annan nivå. Jag mfl sitter som i en rävsax. Bläääähh Och så oroas jag av hur sjukdomar håller vänner i ett fast grepp. Det är nog nu, behövs inga flera prövningar för varesig dom lr mej. Inte andra prövningar heller för flera av oss...nog är nog!