Och känslan av höst forts...

Vi har nog haft världens längsta höst...fr Okt -13 o forts än idag 26 juni -14..Inte klokt ;-)
Skämt åsido, inte mycket solglimtar vi haft denna sommar.. stackars alla som har sem.
Jag hoppas så klart på bättre väder t jag får mina 4 veckor ;-)
Första veckan inleds m ett kärt besök..och vi ska fara runt o avlägga besök oxå...hos gooooa vänner <3.
Ska bli kanon.
Hoppas kroppen håller ngt så när så jag kan njuta av tiden o upplevelserna.
 
Bilen måst jag få genomgången nu snart...min son kompis har lovat att kolla igen o fixa lite.
Håll tummen han kan de nu, sist vart han sjuk.
Jag har ju inte ekonomi att lämna på verkstad... fick ju urkass lön. Det blir så när man e sjuk, tyvärr :-/
 
Annars så har jag haft/har en deppig period, en ovanligt lång... tycker det kunde räcka nu.
Men det tycks bara bli små korta  perioder m en ok rätt så bra känsla.
Jag vet ju vad som ligger t grund.....men inte så lätt göra ngt åt de.
 
Försöker iaf låta bli o grubbla hela tiden, för de gör ingen människa glad.
 
Massor m jobb  väntar nu fram t sem. Så det blir inte mycket  t liv lr fritid .
Besviken som sjutton att jag missar Latitude pga de blir jobb under min normalt lediga helg.
Vad säger man...Jooo man  svär o tycker livet är orättvist många ggr. Lite tycka synd om mej själv då!
Jaja så e de nu ska jag fixa mat sen dax att jobba igen :-)
 
 
 
#1 - - AC:

Jag längtar också till vi träffas igen, ska bli så himla kul. Kul att också få träffa di andra med. Hoppas att det fixar sig för dig och att du nu inte råkar ut för några fler ryggskott eller annat liknande.
Och som du vet har jag körkort =)

Jobba nu inte för mycket och ta det lite lugnt ;)
Varmaste kramarna <3 från mig

Svar: Ja nu går de snart :-) Tänkte vi skulle lägga upp tiden så vi får största möjliga utbyte av veckan. Är helt övertygad om att vi får sova över hos våra vänner..på så sätt hinner vi umgås lite mer ;-) Nu ska jag bara försöka få ngn att kolla över bilen med innan vi åker. Vill inte få ngr problem som kunde förhindras. Mycket jobb här nu men det får ju gå. Gott veta att du har körkört ;-)Ha de gott.Kramar om <3
Gunsan