Nu...nu så....

har jag semester.Jiiipppiiieee :-) Hoppas tiden kommer att gå långsamt så jag får njuta ordentligt av den här tiden..och hinner med allt som jag vill (Y)
Som vanligt när det är fler människor inblandade så krävs de planering för att vi ska kunna ses.
Alla har ju egna planer saker dom vill göra..då  får man vara glad när det lyckas pricka in så man kan få lite tid tsm.
Många förstår inte alls varför jag planerar så mycket, men iom det så lyckas jag..oftast iaf..få ut det jag vill :-)
Idag får jag besök av en väldigt nära o go vän..AC...tackar min lyckliga stjärna att vi lärde känna varandra, vi och ngr till.
 
Ofattbart vilka vänner man kan hitta via sajter,  underbart :-)
Hon och jag ska åka vidare i morgon för att hälsa på en annan nära vän till oss båda...Tina...första ggn AC kommer att träffa Magnus, Tina`s make. En redigt go gubbe... passar som handen i handsken i sällskapet. ;-)
 
Hahahaha...
 
Tokstollar är vi allihopa...en annan stolle dyker  oxå upp i morgon, en gudago gubbe, som oxå ingår i sällskapet.Gert...:-D
 
Det ska bli så kul få umgås o må gott m nära vänner, såna där ni vet som man har  tagit till sitt hjärta <3
tror lr jag vet att jag har en plats i deras oxå. :-)
Hur som helst så blir det en härlig vecka, med sightseeing i Ullared bl.a..AC har aldrig varit där nämligen !
Blir kul upplevelse :-)
 
Nu hoppas jag bara på ok väder, inte massa regn på dagtid alltså, men de behöver inte vara gassande sol heller..blir många tim i bilen.
På tal om bilen..jisses, jag måste tanka idag..Idag har jag faktiskt flera måsten att klara av innan jag ska hämta vid bussen !
Sååå det är nog dax att lyfta på häcken o göra lite nytta !
 
Och så var de de här med mat...vad ska jag hitta på...som är klart lagom  t vi landar här hemma..
 
 
#1 - - Gerra:

Ska bli kul träffa er det va ju så länge sedan. kram på er

Svar: Det var kul :-) Kram
Gunsan