Oj då....

kollade besöks statistiken här.
Jisses vad deprimerande...
snart vill ingen läsa vad jag skriver längre.
 
Kan inte klandra...
förstår helt å hållet.
Så jäkla trist, bara gnäll....
Att jag själv e less på att de ska va så här gör knappast saken bättre :-/ 
 
Har varit i en svacka rätt länge nu, dax att försöka ta mej ur den...
försöka strunta i allt skitsnack.
Försöka lägga ner mer tid o energi på mitt egna välmående, kan inte låta andra människor få dra ner mej.
Jag kan ju inte göra ngt åt hur uppförandet är...gäller ju inte ens mej.
 
Knäpp e jag.
 
Vi är snart inne i feb....
Bebisar  som snart ska födas :-) Familjen utökas....bonusdelen då ;-)
Mina egna ungar har inga bebisar på G...
men de kommer nog ngn liten en till vad det lider...
hoppas jag. <3
 
Vintern har kommit t Småland.....
jäklar va snön yr....
blåser som katten så det blir vallar...
Inga stora vallar än så länge....
men kan bli om de forts snöa o blåsa.
Tycker att de räcker iaf.....
det här kom alldeles för sent !
 
Nu ska jag  snart ut bland folk....
prata o ha trevligt...
 
släppa alla andra tankar....
Tankar på  människor som bara klandrar....
funderingar kring kärlek..
om ensamhet.
 
Skönt !
 
#1 - - Eva kängström:

Hejsan Gunsan!

Ibland kan de vara bra att ha en sådan här sida och skriva av sig på, liksom öppna ventilen och få det nedskrivet. För det gör rätt mycket faktiskt, och oavsett om någon läser eller inte. Men just för sin egen skull kanske. Sen är det klart att man vill att någon är inne och läser vad man skriver och tycker till så man får en annans åsikt och ur en annan synvinkel som kanske får en att se det ur ett annat bättre perspektiv. (förhoppningsvis ;) )
Och bra att du försöker släppa på allt som tiiför dig enbart negativ energi. Det är inte lätt när man är en sensitiv person som du faktiskt är, men om man försöker släppa lite itaget, lära sig att ta för sig och använda armbågarna mot sådant som verkligen behövs utan att för den skull skada andra , så är det gott nog. Och ibland är det t.o.m nödvändigt att trycka till sådana som sprider sin galla och elaksheter istället för att krypa undan och bara svälja. Kramom till dig goa vännen

Svar: Hej vännen.Ja jag behöver få ventilera ibl.... för annars blir jag nog helt knas. Så mycket som händer runt om och jag har ju inte den förmågan som många andra har. Släpp skiten å gå vidare typ. Jag bryr mej inte eg om jag har en massa läsare... fick bara se av en händelse, skillnaden på då och nu är väsentlig. Så då ser jag det som så att att jag har blivit en tristare o gnälligare person. Så folk har tröttnat. Skämt åsido :-) Jag önskar att jag kunde följa ditt ex...tyvärr funkar det inte. Blir bara värre. Vi andra gör så gott vi kan, biter ofta ihop. Det är därför min blogg är så viktig :-)
Tack vännen. Kramar i megaformat.
Gunsan

#2 - - Gerra:

Håller med, va länge sedan jag va här på gnäll sidan. Får väl ändra på mig, Ha så gott Gumsilummsan. Kram

Svar: Du är alltid välkommen...till gnällkärringa :-D Tack, detsamma. Kram
Gunsan