Ledig helg går mot sitt slut.

Fort har den gått, och inte har den blivit så som jag hade hoppats på. Men det är mitt eget fel oxå iofs.
 
På nåt sätt måste jag sluta upp att tillåta att vissa suger musten ur mej helt...jag tappar all energi, deppar ihop.
 
Jag vill inte få samtal...där de ältas och  tjafsas... Jag vill njuta av ledigheten, må bra, ha de gott.
Gårdagen slutade med  telefon tystnad...drog ur jack, mob ljudlöst...hade den  inte i närheten ens...förens jag lade mej.
 
Gör samma idag, jag får ta kontakt själv m dom andra som sökt mej....senare :-) Har lite trevligt på G nu !
Ser fram mot de :-)
 
 
Natten fred till lördag drömde jag...om en karl gubevars 
En jäkligt stilig karl,  ngt yngre än mej själv....lång, lite skäggstubb...kort snygg frissa.
Och med glimten i ögat. Mmmm
Hans leende sen...wow... kunde få vem som helst att smälta.
Den...behövde man inget socker på <3
 
Men vart finns han ? Har aldrig sett honom.... är han bara en drömfigur ? :-/ Suck, antagligen.
 
Drömmen var lite mysko, för jag  gick ..hem tror jag det skulle vara...fast inte de hem jag har nu :-)
Jag gick mot stadskyrkan, genade över grässlänten...och denna karl följde efter mej.
 
Vi hade skiljts åt ute vid vägen...men han ville umgås mer, så han smög efter helt enkelt <3
 
Uppe vid kyrkan så var det plötsligt en annan byggnad, med lägenheter...
jag låser upp och går in genom entrèdörren.
 
Dörren gick inte igen snabbt så han, den stilige..hann smita in :-)
Jag låser upp min lgh dörr..kommer in i en stor hall m bauta stora dörrar...
påminner lite om  ett slott lr herrgård kke!
Går in i hallen, utan att stänga dörren efter mej...
Jag visste att han var  tätt bakom...
kände magpirr...och hjärtat  skuttade runt i bröstet.
 
Han kommer upp bakom mej, lägger armarna om mej...kramar mej och pussar mej på halsen.
 
 
 
The end of story !  ;-)