Dessa drömmar...

 :-O ...drömde att jag var på restaurang med samma man jag drömde om sist ;-)

Kunde inte se honom riktigt/ tydligt denna ggn heller.
 
♥ Men han känns rätt 

Hur som helst så var vi ute o skulle äta, men jag behövde gå på toa först.

Det var en väldigt konstig restaurang ..toa, för toastolen var belägen  mitt bland borden.

Men ingen tog notis lr verkade bry sej att jag satt där o kissade...en servitris kommer fram till
mej där jag sitter.
 
 
Hon ler mot mej o så tar hon ngr bestick som ligger på armstödet t toastolen.

Så går hon och lämnar dessa på ngt bord. Jag är klar och går för att tvätta händerna,
och det fick jag göra i köket :-D

Så går jag vidare till min stiliga kavaljer, som sitter och väntar på mej vid ett bord som är lite avskiljt fr de övriga

Han reser sej upp, kramar mej. 

 
End of story.....
 
igen ! 
 
Vore trevligt möta denna man, som dyker upp i drömmens värld
En drömfigur ♥ ♥ 
 
;-) 
 
Annars så har mitt liv  mest  innehållit arbete...fattar inte varför jag alltid får  såna tuffa schema.
Man är väl för snäll, som ändrar och byter många ggr...till fördel för en annan.
Har mej själv att skylla.
 
Tror de börjar  dra mot vår...lite tidigt iofs, men den kan ju för all del få dra ut på tiden ;-)
Jag  står ut m hösnuva och kliande ögon, nysningar  i naturen... de gör ju gott för själen.
 
Värre på jobbet, är ngt där som är på tok, vi är ju fler som  känner av de.
Jobbigt som 17...
Men hyresvärden tycks inte vilja ta våra problem på allvar...
 
Vi har inte gett upp iaf, för vi kan inte gå o må dåligt på jobbet.
Vi spenderar alldeles för mycket tid där.
 
Jag ska vra ledig lite nu, sen ska jag börja föra daganteckningar på jobbet, så jag har ngt att gå efter
när vi klagar nästa ggn.
 
Nu gott folk, ska jag ta tag i livet..umgås m sonen, käka lite god mat på en av stadens restauranger.
Lite livskvalitè :-)
 

 
#1 - - gerra:

Hoppas du hittar Han, Kram

Svar: :-) Tack vännen.HAN...hittar ju mej i drömmen iaf ;-)
Kram <3
Gunsan