Jag har funderat lite

...Ja det är faktiskt sant ! :-P Tänkt på sökandet efter kärleken på dessa dejtingsajter. Flera ggr under årens lopp...då jag har varit singel. Så har jag registrerat mig på div olika sajter. Gjort en överstämmande profil, suttit klickat mej runt i profiler som verkat trevliga. Hejjat o tackat för att jag fick kika in typ. Men det gjorde jag mest av för visa lite hyfs. inte bara glott runt o sen klickat mej vidare. En del gjorde extra intryck...de hade en profil som tilltalade mej, överensstämmande t viss del. Ibl dristade jag mej till att skriva ngn rad...(fegis nr 1). Oftast så fick jag ingen respons alls...andra ggr så kom ett ha en bra dag lr ngt liknande. Uppmuntar ju inte till ngn vidare kontakt. Så dök det upp män o kollade in mej...dessa kunde skicka trevliga meddelanden. Jag märkte ju då att här fanns det en som sökte min uppmärksamhet, en som vill ha kontakt. Ville lära känna ...mej... Wooohoooo Men så visade det sej att den som sökte min odelade uppmärksamhet inte alls stämde överens med vad jag sökte. För dessa som visade sitt intresse var yngre män oftast. Och det visade sej rätt snart vad dom ville. Andra män i mer " lämplig" ålder s a s... kunde oxå höra av sej, men där blev jag lurad av män som inte var intresserad av mej som person. Utan i slutänden visar det sej att han bara klickat sej igenom en massa profiler för att hitta ngn som verkade lättlurad. En kvinna som tar vad som erbjuds...ibl bara O N S...andra ggr så önskas en KK. Och det var/är ofta upptagna män som gör så (kvinnor med för den delen) Dessa män är de eviga sökarna dessa som inte kan hålla sej t en. Utan forts leta för gräset måste ju vara grönare på andra sidan ! Eller hur? Så jag har suttit o tänkt... vad är det med mej som gör att just dessa tar kontakt. Utstrålar jag ngt jag inte är medveten om ? Vad kan jag göra för att rätt man ska visa sitt intresse....vete katten. Vet med mej att jag inte är ngn skönhet, men jag inbillar mej att jag ser trevligare ut irl Jag är iaf en trevlig person, vänlig o lite ... hrmm knasig :-D Hur skall jag kunna bevisa att jag duger via det skrivna ordet. När jag är så osäker... försöker själv att intala mej till att jag duger. Även när det kommer t IRL? (Vet ju att jag kan verka tuffare än jag är så här bakom en skärm.) Jag har avslutat alla dejtingsajter utom en. Är medl på livstid där Men det är heldött där, ingen att chatta med. Varför är jag kvar då ? Jo för någonstans, längst där inne så finns det ett hopp en längtan. Att det dyker upp ngn som hoppas och längtar precis efter en sån som mej. Trots överviktig, en kropp som strejkar... trots stor misströstan ibl så är det ngt inne i mig som inte ger upp. Någon gång, borde det dyka upp ngn för mig. Men var ? Får lov att hålla dörren på glänt....ögonen öppna ;-) Även på den dööööa sajten. Ha en trevlig
#1 - - gerra:

Snart så dyker den rätta upp, jag håller mina tummar å tår. Kram <3

Svar: Tack du, det löser sej :-D Kram <3
Gunsan