Nej, jag har inte glömt....

bara inte haft lust att skriva.
När jag e ilsken på dom styrande...och dom som är undersåtar till dom som bestämmer.
Jaaa då e de lika bra knipa igen.
Det kan hoppa grodor..hejvilt, och det kke inte är riskfritt i dagensläge.
 
Bättre va tyst, utåt...men de inre kokar av uppgivenhet...rädsla, otrygghet...och en ilska.
 
Tror vi är många som mår ..piss på ren svenska pga vissa omständigheter.
 
När det sen kommer fram att en lr kke fler ljuger...av ngn anledning när det gäller en sak.
Ja då undrar man ju vad mer har det ljugits om. :-/
 
Vart ska vi vända oss ?
Hur ska vi komma till samma slutsats, stå eniga...inte vända kappan efter vinden.
 
Ja jag vet inte....
 
För ...
 
Vem kan vi lita på ?
 
Annars så har det varit rätt trevligt... haft besök, käkat ute...
Bebisar har kommit till världen, fått gosa o mysa :-)
 
Tyvärr så fick jag avboka en fest tsm m fd kollegor pga starka piller...
då dessa gjorde mej dåsig inget kul alls.
 
Hoppas på fler tillfällen till umgänge snart. Vet hur kul dom hade det nu sist :-)
 
 
Ja påsken närmar sej, dax att se över kvasten....
Så den är i topptrim, vill ju inte hamna vilse i år igen pga min GPS inställning  t blåkulla inte funkade.
 
Ha en go och glad påsk :-)
 
 
#1 - - gerra:

Önskar dig en go och glad påsk. Kram

#2 - - Gunsan:

Glad påsk. Kram