Ordningen återställd...lr ?

Hur som helst så är semestern slut, vardagen m jobb har tagit vid...och jag fick världens huvudvärk igår em.
Helt sjukt vilken hemsk värk... piller hjälpte inte, sov till o fr sen kl 22.00 igår fram t 8.30 då jag gick upp.
Är inte pigg nu heller men de går väl över...ska  åka o handla lite å så t apoteket.
 
Sen grubblar jag över en sak...Så jag måste bolla lite här... mina tankar far, och som vanligt fattar jag inget.
Vet inte hur jag ska ta vissa saker.... är mest som ett frågetecken!
Saken är den att jag har kontakt med en man...en vän, i början av vår bekantskap så höll vi stadig kontakt.
Efter en tid så började han ge komplimanger och flirta, jag höll låg profil då jag tycker att man ska vänta med att bilda sej en uppfattning om ev känslor t man träffats.
Vi bestämde att vi skulle ses, men han fick förhinder... sen blev de allt längre mellan kontakterna ... tror att han gick på en nit under denna tiden. Han vart så sorgsen.
Vår kontakt var väldigt sporadisk en längre tid....
Nu har han helt plötsligt fått känslor för mej igen..och jag fattar inget !
Har sagt t honom att jag tycker det är konstigt men att vi ska ta det på tel...
jag vill veta vad karl´n vill, hur han tänker osv....
Jag misstänker ju att han är lite desperat, men jag vet ju inte vad som försigår i hans skalle.
Grubblar gör jag iaf... och än snurrigare blir jag då han säger att jag e vacker ! Jag har ju spegel !!!
 
Jag begriper inte ett dugg...och jag skulle kke inte lägga ner ngn energi på det..
Men samtidigt så är de bättre lägga ner energi på de här..än på andra..inte så trevliga saker.
 
För jag borde ju bli smickrad...glad...meeeeeen, tanken finns där. 
Varför duger jag nu ?
Äsch.... nu struntar jag i det här. Ska gå o köpa piller :-D