Jaha ja jaså så va de me de !

Hållit mej på lite avstånd  fr folk i allmänhet, och ställen som fb..samt här.
Är inte deppig lr nere direkt, bara inne i ett grubblande.
Ett ifrågasättande som jag inte förstår.....
Jag har inte svar på min frågor...
har bett om hjälp.
 
Jag har fått kort dragna för mej !
Dessa kort gav många svar.... men jag blockerar mej själv på ngt sätt så jag vet inte hur jag ska tolka dom.
Men jag kände direkt att dessa kort....är mina, dom passar perfekt. 
Luddigt ?
Jaaa för mej med :-)
Men jag ska nog lyckas lista ut budskapen !
 
Jag tycker det är obehagligt med denna inre oro, som tycks fått fäste ordentligt :-/
 
Jag har försökt komma till insikt vad jag har för uppgift här i världen ?
Varför är jag här ?
Vem är jag ?
 
På dessa frågor har jag inga svar !
 
Men jag antar att det finns en mening med allt....
mitt uppdrag är kke inte ens är påbörjat...
var sak har sin tid .
 
Jag är en bricka i spelet...
en pusselbit !
Och en dag så är pusslet färdigt..
kke det är då, jag får veta svaren.
 
Tills dess så  forts jag enl direktiv fr läkare o sjukgymn....
och försöker göra så gott jag kan.
 
Vore dock gott med lite ...
gemenskap...
m kärlek...
känna tvåsamhet.
 
Men som sagt var sak har sin tid :-)
 
November går mot sitt slut, folk har börjat med julbestyren redan !
Jag, har inte ens kollat staken lr adventsstjärnan.
Det får bli idag lr imorgon...
första advent är ju på söndag...
så än finns de tid. 
 
 
#1 - - ulrika:

kram <3 - livet är besvärligt ibland men på nåt sätt löser det sig till slut - även om det inte känns så alltid - kom ihåg att det är alltid mörkast före gryningen :)

Svar: Kram på dej <3.Ja det är ju det och jag vet att det alltid löser sej på ngt sätt :-) Men ibl så glömmer man bort att komma ihåg ;-)
Gunsan

#2 - - Eva kängström:

Tror inte du ska titta fördjupt eller försöka förstå så mycket av vem du är ellr varför osv osv..Gör allt de som du känner för så långt som det är möjligt. Känns det rätt för DIG...ja se då till att göra det.
Att analysera och lista ut så djupa frågor som du nu gör skapar oftast förvirring i stora mått och man kan tappa fotfästet rejält.
Att hitta hem är som att välja en stig i livet som känns rätt, att välja de umgänge som får dig att må bra, att skratta mycket tillsammans med vänner som uppskattar dig för den du är. <3

Kula är det annars att få kort lagda ändå och visst kan man få sig en funderare ellr två. Men som sagt..titta dig inte blind på korten.
Va du och gjode det hos någon ellr?

Kram om goa vännen <3

Svar: :-D Näe såna tankar kan verkligen göra en snurrig..lite kokko t.om...mer än jag redan är då ;-) Du har ju helt rätt, men ibl när det blir för mycket...att re i...för både mitt o andras välbefinnande..då blir de överfullt. Kommer inte ngt bra ur dessa grubblerier iaf. Tänk om jag kunde lägga det på minnet med!!! Och umgänge...jaaa du, man tappar kontakten i takt m att dom hittar partners..och avstånd spelar roll m m m m.Men dom jag umgås med har jag kul med, uppskattar mina vänner väldigt mycket. <3 du tillhör ju den gruppen :-) Så skönt m vänner man kan prata m om allt, veta att man slipper bli baktalad o sprida en massa lögner. Sånt sårar...mycket.Faktiskt så är jag m i grupp på face o det där där ngr var så snälla att dom drog kort. Imponerad av dessa :-) Jag bjuder gärna in dej om du vill.
Kram i mega format <3
Gunsan