Tiden går fort...då man har roligt!

Den går iofs fort när man har tråkigt med..... äsch om sanningen ska fram så går den fort oavsett vad man gör.
Har inte hänt så värst mycket...så de är eg inte lönt uppdatera nu heller.
 
Men sen känner jag ju att jag behöver skriva av mej lite.
 
Dessa människor som vänder kappan efter vinden...ändrar åsikt beroende på vem som frågar, när man ifrågasätter.
Menar att man står ju bredvid...då blir svaret ! NU..tycker jag det. :-D Vad säger man...vad kan man säga ? Nada, en diskution är meningslös.
Bättre knipa igen. Hoppas att folk omkring förstår, att det inte är en annan som ljuger...utan en annan som kan säga vad som helst....vända tvärt.
 
Sen har vi ju dom som trots en ök gör tvärsemot...man försöker påpeka att det är en dålig idé...
Men de går liksom inte in. Fattar inte varför man går med på saker o ting men sen ändå gör som man vill.
Alla andra inblandade blir ju lidande på så sätt! 
 
Skit samma... så länge jag vet vart jag själv o ngr till står, så får det väl va ok.
 
 
Men fy ..va svårt det är, vem kan man lita på ?
En stor fråga....har ju trott  flera ggr att jag kan lita på vissa i min närhet ..oavsett om det gäller jobb lr privat.
Men sen har det blivit platt fall. Ok om vänskapen tar slut, men varför måste man bli nersvärtad...få så mycket skit öst över sej så man inte är värd ett jota.
Lite trist när man märker att bekanta tar avstånd, man kan ju inte låta bli undra varför. Men det är lugnt, inga nära vänner iaf, bara vetskapen om att dessa kke är felinformerade som kan göra lite ont.
Jag måste lära mej att inte ta åt mej, för som goa vänner säger. Vi som känner dej...vi vet ! Det är sant...men iaf.
 
Nåja... det är skillnad på folk o folk.
 
En del vill man ruska om, få dom att fatta att det är en fördel att lyssna på andra ! Dom behöver fatta att dom inte kan vara inne o rota i allt. En del saker sköter andra bättre.... bara låta få vara..Inte ändra, styra o ställa.
Gnäll gnäll gnäll...jupp det blev det, men det är bättre... förpestar med inlägg ist för att låta mina vänner, min familj mfl drabbas av  allt :-D
 
Föresten  den 31/5 blev jag troligtvis biten av ngn insekt...en giftig lite rackare var det :-(
Var t vårdcentral den 3/6... fick råd o anvisning... alsolsprit o kortison. Inte har det hjälpt, ser snararevärre ut.
Gick igår igen.... fick starkare kortison som borde fixa´t men vad för bett  fick jag inte svar på. Är jag inte bättre efter 10 dgr så ska jag tbx. Mysko kryp...som inte kunde presentera sej innan den spruta in ngt gift lr iaf ngt jag inte tål i min arm ! Ett jäkla sätt är det.
 
Nu ska jag väl ta o fixa t mej för ett 10 tim pass på jobbet...sen bara 2 pass kvar denna vecka :-)
Längtar t en ledig helg.... för sem ligger långt fram i tiden. Mycket långt fram ;-)
#1 - - AC:

Ja tiden går fort och jag känner att ju äldre man blir ju fortare går den, tyvärr.
Fy för sådana vänner eller vänner är väl att ta i. Vänner gör inte sina vänner illa genom skitprat och inte kunna hålla ord. Man måste ju för böveln kunna prata med varandra. Och jag vet att du är inte sådan för du är den bästa vän man kan ha och det känns tryggt för jag vet att du säger om du tycker något är fel.
Men vad är det för insekter ni har där i Oscarshamn? Ska man våga sig dit igen ;)
Hoppas att du fär något som botar det du fått.
Varmaste kramen till dig <3

Svar: Ja ibl verkar det baske mej så :-D Räknar inte dessa som mina vänner, inte ens bekanta om dom har sk*tit i de blå skåpet så har dom. Sen är det ju andra människor som har mycket att säga o tycka utan att veta hur saker o ting ligger till. Men det är inget jag kan påverka. Tycker bara att dessa kan ta det med den det handlar om, inte med alla andra.Så det är inget för mej att lägga energi på :-) Tack vännen, jag är glad att du är likadan...Insekterna...ja dom skulle jag vilja utrota... Hänga myggen i sytråd tex...Skulle de va ok tror du ? ;-) Får iaf vänta 10 dgr innan nytt besök om inte denna starkare kortison hjälper. Hoppas kan man. Kram i megaformat t dej ♥
Gunsan