Går långt mellan inläggen ibland.

Får väl erkänna att jag har haft annat för mej...inte riktigt haft tid lr lust att sitta vid datorn.
Men nu börjar folk bli nyfikna så jag får väl plita ner ngr rader...stilla den värsta nyfikenheten. :-)
 
Jag har testat på annat jobb, och det funkar bra..länge sen jag mådde så bra faktiskt på jobbet.
 
Sovjourer är en nackdel...sover uruselt där, så gott som inget. Beror på flera orsaker bl,a en för mjuk säng...
min rygg fixar inte det.
 
Jag har fått nya fina arbetskamrater :-) Saknar mina gamla dock... tyvärr så kan man inte få allt.
Får lov att hälsa på framöver.
 
Mitt privatliv har tagit fart... i en riktning jag inte riktigt trodde.
Vart det leder vet jag inte...men jag ser positivt framåt. :-) Vågar tro och hoppas ..igen :-)
 
Jag har inte gått ut m ngt t allmänheten, ngr få vet hur det är...och en uppmärksam kan se en förändring på FB ;-)
 
Mmm det får väl räcka för denna gång...jag ska ta t vara på min lediga dag.. njuta av strålande solsken som glittrar i snön.:-)
 
Allt gott t er...som ff orkar hålla koll här.
#1 - - gert:

ler bara ler, Kram om dig

Svar: Jag kan se dej framför mej vännen :-) Du tillhör ju dom som vet allt ;-) kram
Gunsan

#2 - - Eva :

:) Ingen är gladare än jag ska du veta. Och jag sa ju de för länge sedan..när du minst anar det..så jag får väl säga - va va de ja sa :) kram om och lycka till med allt. <3

Svar: :-) Tack va roligt att jag kan glädja dej...å ngr till ;-) Ja du man ska inte ge upp..bevisligen. Än är det dock för tidigt att säga vad som sker framledes, men det ser väldigt hoppfullt ut.Kram vännen o du...tack för du finns. Känns gott veta att jag har vänner att bolla med ♥ Såna som er växer inte på trän. ♥ Var rädd om dej. Kram
Gunsan