Semester.

Äntligen är det min tur... sent som katten, men nu så väntar 4 veckors ledighet :-) Har  planerat  rätt bra för att jag ska få ut mesta bästa av tiden.
 
Kommer att få träffa nära vänner igen, umgås lite m dom. Kanon :-)
 
 
 
Börjar m att träffa en vän som hittat kärleken... och flyttat t hus m honom.
Hon kommer ha mycket att berätta :-D
 
En klasskamrat o hennes man har bjudit hem mej t dom, en stående inbjudan sen flera år tbx. Nu äntligen <3
 
 
Jag ska även träffa en barndomsvän som jag inte sett på...säkert 30 år.
Det mötet är jag extra förväntansfull över, kommer säkert att  gråta...sån lipsill som jag är !
Grät ju då vi tog farväl den där gången för länge sen.... då hon skulle åka hem igen, tbx t sitt nya hemland.
 
 
 
Ska även träffa en nätvän, som jag inte haft förmånen att träffa innan...Men nu snart så :-)
Kul ska de bli.
 
Hoppas på bra väder så jag o ngr vänner kan sitta i parken m dom många namnen...snacka, dricka vin o kolla in folk...läs karlar ;-) 
 
 
 
Fy 17 gubbar vad de här ska bli kul...längtar otroligt mycket efter att få återse min soulmate AC, minst en fika blir det ihop..säkert på flera tim ;-)
 
Om jag orkar o tid...samt pengar finns, så har jag tänkt hälsa på en annan soulmate...som numera kan titulera sej som fru <3 
Undrar om ngn kan fatta vilken lycvkokänsla, vilken enorm glädje jag känner över att Tina hittat hem..funnit sin
drömprins o det liv hon är värd.
Skulle vilja krama om dom båda 2..en megakram.
 
Ja det är mycket jag vill, mycket jag önskar ...men tiden får utvisa vad som går att genomföra.
Och vad som  uppfylls av mina önskningar.
 
Ser positivt framåt iaf.... men koncentrerar mej på här o nu, först och främst ;-)
 
Livet är kort, gäller att göra det bästa av det.
 
Kan tala om att min manliga nätvän förlorade sin fru tidigt en morgon denna vecka.
Cancern har skördat ännu ett offer...i förtid t.om. :-(
 
 
#1 - - Stollen:

Önskar dig en underbar semester, med fina möten. Kram och krama AC från mig

Svar: Tack vännen. Jag lovar. Kram
Gunsan