Helt kort..

vet inte vad som händer med mej...Jag har väl aldrig nånsin varit så här känslig, är så jäkla stressad...den där eländiga inre stressen som är så jobbig :-( Allt bubblar runt,jag ältar, grubblar...försöker komma t insikt, vad göra...hur hantera. Men de går ju inte, inte gör smärtan det lättare.
 
Fattar inte vad jag ska göra....jag fixar det inte, idag bröt jag ihop totalt..inför chefen och kollegor mfl.
Fick bara en fråga....en vänlig omtänksam fråga.. Hur mår du ? Det räckte för jag skulle börja storgråta.
Inte spec kul sitta å gråta framför alla, nya kollegor osv. Men dom är så himla rara o goa..varenda en av dom.

Ingen som hade ngr negativt lr så att säga pga mitt sammanbrott. Fick t,om stöd fr ett totalt oväntat håll.

Man kan inte älska alla o vi har aldrig gått riktigt bra ihop, men vi har iaf accepterat att vi jobbar ihop o oftast så
funkar det. Vi kan uppföra oss...men så idag så tog hon mej åt sidan, lät mej verkligen få veta att hon stöttar o ställer upp. Om det blir så att jag bestämmer mej för följa hennes råd.
Hennes stöd betyder mycket.
 
Vad allt handlar om berättar jag ev sen...
 
Inatt hoppas jag kunna sova iaf...nu när jag har lättat mitt hjärta här.
 
 
 
Gäspar stort :-)
#1 - - Lise-Lotte:

Kära vännen! Det gör så ont att läsa att du inte mår bra! Vill bara säga att jag finns här om du vill prata, kanske lättare att prata med någon som inte vet vad det hela handlar om...?? Du får så gärna ringa, jag kanske inte kan hjälpa men jag brukar vara rätt bra på att lyssna... Så ring, om du känner för det!!! Stor varm kram från mig!

Svar: Tack snälla Lise.Lotte. Jag har folk att bolla med.... vi stöttar varandra. Det är gott kunna lätta på hjärtat på hemmaplan, öga mot öga. Men tack snälla, jag kke tar dej på orden ngn ggn. Det känns fint veta att du finns för mej, jag hoppas du vet att jag finns för dej. Stor varm kram t dej <3
Gunsan

#2 - - AC:

Du stöttade mig då jag behövde det och det gjorde du så bra. Blir varm om hjärtat då jag tänker på det. Nu om något så vill jag gärnaa försöka stötta dig så gott jag förmår och jag hoppas att du låter mig göra det.
Hoppas att du fick sova gott i natt.
Varmaste kramen til bästaste vännen man kan ha <3

Svar: Rara AC, tack vännen. Det känns gott med så fin vänskap...ni mina vänner betyder så mycket för mej, så det är klart jag ställer upp..efter bästa förmåga. Känns så gott veta att du finns där för mej...oavsett vad. En riktig vän, den bästa man kan önska sej <3. Tyvärr väldigt dåligt m sömn. Jag måste skaffa en karl som delar min säng....så jag kan sova.:-) Kramar om
Gunsan

#3 - - Gerra:

Dålig på ord, men du vet om mig. Kram om dig vännen

Svar: Ja vännen, jag vet vart du finns. Stor kram
Gunsan