Vad händer...

jag fattar absolut inget....och om sanningen ska fram så vet jag inte ens om jag ska orka...bry mej !?
Låter det hemskt ?
Ja i mina öron så gör det faktiskt det..för jag bryr mej om mina medmänniskor, mina vänner...min fam.
Ni vet..jag är ju en sån där omtänksam, omhändertagande och hjälpsam person...en sån som tänker på alla
andra utom mej själv.
Oftast....iaf, men ibl så kommer jag på mej. Att nu, är det dax o tänka på mej själv, inte ödsla energi o omtanke...
bry mej om människor som inte tycks förstå vad som är bäst för dom... såna som inte tar emot goda råd...
såna som inte själva gör nåt åt sin situation.
Det verkar helmysko i mina öron....men jag ska inte lägga ngn större vikt, energi vid det hela nu.
Jag kan ändå inte påverka, sitta här o försöka peppa säga vad som bör göras....När mina råd ändå ratas !
När personer i min närhet, råkar illa ut...blir misshandlade, bestulna. Då vill iaf jag att det ska anmälas.
Man ska inte låta sånt få bero... såna saker ska straffas.
Men jag talade för döva öron....Nu kommer nästa grej ! Bostadslöshet väntar !!!!!
Lagom t semestertider så står en hel fam utan tak över huvudet :-O
Vad händer ? Ja nåt skit är de ju, mycket konstigt... sånt där händer väl inte bara utan orsak..lr?
Jag fattar som sagt inget, och när jag bara får höra ...jag orkar inte...hjälper inte hur jag försöker puscha på då.
Något är väldigt fel...saker o ting rimmar illa. Något har ju hänt...men vad, det kan jag ju omöjligt veta
när jag inte får ngr svar..Inga riktiga iaf.
Säg mej ? HUR ska jag bara kunna strunta i all det här som händer ?  Jag vill ju helst bara ruska om allihopa...
säga.
För h-vete...vakna, ta tag i era liv !!!
Dax att avsluta här, känner mej hjälplös, superorolig.
Men detta är  inget som ligger i mina händer !!!!!
#1 - - AC:

Ja du Gunsan, du kan inte ha det lätt, vet ju att du är den som verkligen bryr dig om dina vänner och dem som du har ikring dig och vill alla det bästa. Vissa gånger får man eller måsta man kanske helt enkelt tänka på sig själv, inte låta någon ta all ens energi. Är fuktansvärt svårt att ge råd om ingen vill lyssna bara hoppas på att det inte går helt åt pipsvängen, det handlar ju om vuxna människor eller...?

Varmaste styrkekramen till dig <3

#2 - - Gunsan:

Usch ja, ja jag vet ju. Jag försöker verkligen låta bli o tänka på det. Visst är de vuxna människor...som det verkligen går åt pipsvängen för. Ha en fin helg.Kram <3