Konstiga associationer..

man kan få ibl...idag så såg jag en man i kappa, det tillhör väl inte vanligheten ..lr?
Hur som helst...så fort jag såg honom o att att han hade kappa på sig...då fick jag upp minnesbilder på en blottare som rörde sig runt parken o skolan... han fanns även i det villområdet jag bodde m mina föräldrar.
Han bodde oxå där..med sina föräldrar.
Denna unge man han stod varje morgon i parken som låg strax innan skolan.." högstadiet ".... han stod o lurpassa
t de kom ngr tjejer...då klev han fram..öppna sin beiga kappa...och där under hade han strumpbyxor....o snoppen väl synlig i nylonen!
Spännande var det...för lite rädda var vi, för vi visste ju inte vad han kunde tänkas göra.
Men han gjorde aldrig ngt...ville bara visa upp sig :-D fast vi tröttnade så vi skrattade ut honom så då lade han av lr bytte plats... Vi såg honom inte mer iaf.
Det fanns gott om blottare på den tiden....
Minns en tilll...han var äldre, en riktig snusk gubbe...Men han åkte mest omkring i sin lilla vita bil....rökandes sin cigarr....Stod sällan o lurpassade, utan fördrog sitta i bilen...bida sin tid,  t det kom en lr flera tjejer... då öppna han kappan o började smeka sig själv :-(
Samtidigt som han rullade bredvid m bilen....Usch för den, han var riktigt obehaglig.
Undrar om det finns ngr blottare idag ?
Dom har kke ändrat taktik...det kke är dom som sitter på msn m cam...och visar glatt upp sig ?
Glad så länge jag slipper se dom...både irl o via nätet iaf :-)
Ha en skön kväll.... håller tummen för en lika fin dag i morgon !
Igår var jag på barnkalas...wow vilka bakverk som de bjöds på.... bl,a denna !
#1 - - Gerra:

Blottarna är finns nog överallt,dom törs inte visa sig för dig. :))))) Ha en härlig vecka. Kram

#2 - - Gunsan:

Du tror det :-D Tokstolle...jag är inte så värst respekt ingivande ! Ha de riktigt gott du med. Kram

#3 - - AC:

Vi hade ju en i samhället då mina flickor var små. En ung kille som satt i sin bil och väntade på att några småflickor skulle komma förbivid tiden då skolan slutade för dagen. Flickorna vägrade att gå hem så jag fick hämta dem. Nu kom jag på en sak som jag nog kommer att skriva om i min blogg, då jag har tid för det ;)

Vaf dör kalas får du gå på? Vilken tårta och vilket jobb som måste ligga bakom det mästerverket!

Ha en skön vecka!

Kram <3

#4 - - Gunsan:

Usch ja...hoppas verkligen den tiden är förbi. Mycket jobb m bakverken...fattar inte hur dom kan.Jag är urdålig på sånt :-D Ha de gott.Kram

#5 - - Tina:

Blottare !! Tack och lov är det länge sedan man såg sådana. Fick se tillräckligt många gånger som barn.

Ha en fortsatt skön helg. Kram

#6 - - Gunsan:

Kan ju hoppas att det inte finns ngr längre. :-) Ha en fin 1:a April...April april..jag kan lura dej vart jag vill ;-) Kram <3