OMG... Repris.

Tänkte jag skulle berätta om en grej som jag var m om under min första tid på sajter o msn. 

Handlar om en nätkontakt o mej..-07 tror jag det var. 

Vi hade haft kontakt en kort tid...och hon verkade supertrevlig, så när hon frågar om vi inte kan ta o snacka på msn ist...eftersom de går snabbare så har jag absolut inget emot det. 

Jättekul lära känna nya människor ju...ev få en ny kompis. 

Så vi började chatta där.. skrattade gott ,hon hade samma slags humor som jag. 

Sen så ber hon mej visa mej i cam... 
Ok, sa jag men varför ? Jo, de tyckte hon vore så kul om vi kunde se varandra oxå. 

Ja ok då sa jag o knäppte på...
Men hennes cam kom inte igång... frågade vad som var felet...får ngr undanflykter. 

Så kommer de från människan... va fin du är ! 

Va? 

Blir ju nåt snopen över hennes kommentar...

Fattar inget men säjer tack, tyvärr vet jag inte om jag kan 

säga detsamma eftersom jag inte vet hur du ser ut. *S* 

Sen börjar hon mer ingående ge komplimanger.....
Men hallå ?!!!! 

Nu börjar jag dra öronen åt mej..så jag stänger ner camen ... 

Hon visar ledsen gubbe...frågar varför. 

Jag säjer helt kort tycker du sett nog av mej, å dina kommentarer får mej fundera lite. 

Minns inte vad hon sa... 
Men till slut så kommer det..Vet du, jag har börjat bli nyfiken på tjejer !!!! 

JAHA!!!! 
Och...
kommer de fr mej..

Jaaaa, svarar hon..jag tycker du e sååå fin o mysig så jag skulle vilja 

testa hur det är m dej! 

Visst är du väl oxå nyfiken... vill testa tjejer`? 

Trodde jag skulle få ett anfall när hon sa det...:-O 

Så jag skickar smilisar m stort skratt..och skriver. 

Näe vet du vad...jag gillar killar alldeles för mycket för att ens tänka tanken !!! 

Hon drog väldigt snabbt kan jag tala om...Haha 

Så de kan bli.:-D 

Tror jag varit m om de mesta... både sajter o på msn.
#1 - - Stollen:

hahahahahaha

Svar: Kram på dej :-)
Gunsan