Det är mycket nu...

i skallen då! Mycket jag funderar på... vill så mycket, men tycks vara helt omöjligt att komma t skott.
Varför ska jag sätta käppben för mej själv, varför kan jag inte vara stark...i tron på mej själv. Ständigt så dyker
de där tvivlet upp...äsch det går inte, jag fixar det inte. Hur ska jag kunna peppa mej mej själv ? Är i en så svacka just nu... inne i en känslig period, lättsårad...tar åt mej...och där kommer tvivlet in. Tvivlar på att jag duger, att jag kan...såna saker. Jag vet innerst inne att jag duger...iaf när de kommer t dom som jag har närmast.. fam o vänner.
Jag vet oxå att jag fixar det mesta, med lite jävlar anamma så går det...eg så är det så.
Hjärnspöken överfaller mej ibl... sår ett tvivel över det mesta. Ibl så hjälper det att skriva av mej...men inte alltid.
 
Vi får väl se om de här gjorde ngn skillnad :-)
 
Sen så blir jag bara så less..uppgiven på alla skriverier om hur skadligt de ena efter det andra är....Uppgifter som kommit fram efter forskning...men då har produkten funnits på marknaden/ sålts  under flera år.
Falsk marknadsföring är väldigt vanligt tydligen.Ska inte en produkt/vara kontrolleras innan den får säljas ?
Hur ska vi konsumenter förstå att det vi äter o  dricker ..lr t.om har ätit o druckit i många år är skadligt när produkterna inte tas bort fr marknaden. Utan det bara skrivs en massa,  men alla förstår inte det som 
dom läser. Det är rena rama rotvälskan för en del.
Borde inte dessa som kört m falsk marknadsföring gällande sin/sina produkter bli anmälda och alla dessa varor blir indragna o förbjudas att sälja?
Borde dom inte  bli skadeståndsskyldiga om bevis finns för att skada uppstått till följd av produktens innehåll  ?
Om ngn säljer / producerar saker som är skadliga  så ska ju dom sättas dit... konsumenterna ska ju inte kunna forts köpa dessa produkter som innehåller skadliga ämnen. 
Jag tycker att det verkar mycket konstigt... allt sånt här får mej bli snurrig. Kke är jag ensam om mina åsikter...må så vara. Jag vidhåller att skadliga saker/varor ej ska finnas på makrnaden!