Hipp hipp hurra t mej själv ;-)

Ja så då var det dax igen...Ett år äldre...ett år klokare / visare ?

Vete katten...allt är nog som det var vid den här tiden för ett år sen, lr näe.

Det är ju en del skillnad...det har ju hänt en del, så lite klokare är jag allt..

sen hur jag hanterar den visheten s a s är en annan femma ;-)

Jag ska ta o krypa ner i sängen... få min skönhetssömn, den behövs allt mer !!!

Jag har bakat o fixat lite idag..mina barn o barnbarn kommer en sväng på fika, mys ♥

Jag har kokat min goa soppa oxå...en stor gryta..så nu räcker den i 4 dagar, gutt.

Det är ganska kul eg detta m min soppa...den blir aldrig precis likadan varje gång,

alltid nåt som fattas här hemma o byts ut t annat..

Men de gör inte ett dugg, den blir alltid väldigt smarrig :-)

Jag hade tänk och berätta om en annan födelsedag...

Min 20 års dag, men nu blev jag så trött..så det får bli en annan gång..lr inte :-D

Godnatt alla nattsuddare....sov så gott !

#1 - - Tina:

Grattis ännu en gång :-) Kramar

#2 - - Gunsan:

Fniss..Tack vännen. Kram

#3 - - sonja:

det hade varit kul annars att få veta lite om din 20-års dag i alla fall för oss som är lite nostalgiska...

#4 - - Gunsan:

Ok, ja jag ska försöka dra mej t minnes hur min 20 årsdag avlöpte då :-) Man blir mer o mer nostalgiskt vartefter åren går.