Överlevde...

Ullareds resan...med nöd o näppe :-D Hahaha, nejdå så illa var det inte, det gick bra..en lyckad resa.

Men jisses vad jobbigt, trött o ont i hela kroppen. Förkyld blev jag med...Men  nu så är jag hemma iaf, och redo för jobb.

Biter ihop, så funkar nog det m jobb oxå.

Har alla julklappar klara t barnbarnen :-) jipppiieee...de är skönt ha det gjort.

Blev ju lite  hem oxå s a s.. Typ schampo o sånt..en ring o ett par nya örhängen blev de bara denna ggn.

Dom hade just inget som jag ville ha i bijouterier.

Lite kläder blev det t mej själv oxå... dumt av mej att inte prova ! Men jag kunde ha allt..bara jeansen som är lite för små... men ett par kg så passar dom :-D

Kjolen kunde iofs varit lite mindre..men men...får köpa ett bälte lr sy in :-D

Jag blev indragen t Martin shop oxå...där fanns de mycket intressant och säkert trevliga saker. ;-)

Alla utom en handlade lite....

Jag kan ju säga som så att det var ganska kul att få ge råd osv t dom yngre. " fniss"

Hoppas nu bara att dom blev nöjda med det som jag rådde dom t att köpa!!! :-D


Ha en trevlig helg.

#1 - - Lilla hjärtat:

Vet du kommer i Jeansen, du vet vad jag skrev i svarta boken. Kram

#2 - - Gunsan:

Tack för att du tror på mej :-) Men svarta boken ..nu fattar jag inget :-O Kram

#3 - - Tina:

Vad skönt & ha julklapparna färdiga.

Ska också vara ute i god tid.

Tiden går så fort.

Kram på dej

#4 - - Gunsan:

Ja du...jag brukar vara sent ute..men inte i år :-D

Skönt ha de klart.Du brukar väl va ute i god tid :-)

Tiden går ju superfort..vintertid nästa helg. OJ!

Ha de gott.Kram <3