Nämen...nu får det väl va nog !

Jag börjar tro att det här året...2011..inte är mitt år. Är det inte det ena så är det de andra.

Visst..det brukar fixa sej t slut, på nåt sätt gör de ju det.

Ibl blir de t.om t det bättre...har det blivit iaf.

Nån kristallkula har jag inte så jag har ingen aning om vad som väntar..

det återstår att se.

I lördags så hade jag tagit sista pencillinet för min hemska halsfluss..mådde bra, var glad.

En trevlig helg...m trevligt umgänge, god mat o dryck..härlig musik..det gör ju susen.

Och väldigt välkommet då jag inte träffat spec många människor då jag var sjuk.

Nu hade jag tänkt njuta av några dagars semester, styra lite, adventspynta..åka t Sthlm.

Men nån resa blir de inte...denna gången heller.

Har varit t vårdcentralen 2 ggr denna vecka...

Väntar på provsvar...kan inget annat.

Sen jag fick veta att jag fått diabetes, så dyker det upp en massa annat.

Virus, inf..ngr jäkla bakterier !

Svamp, ännu mer eksem...halsfluss, 2 ggr på  ung 14 dagar.

Mitt blodvärde..fasteproven... hoppar ju, ibl är de riktigt högt..inte konstigt alls när jag går o drar

på ngt elände.

Det känns faktiskt tröstlöst mellanåt...

Men de blir väl bra de här med.... Får ju se lite positivt  på de...Hade jag inte gått t läkaren idag....

ja då hade jag ju missat en riktig läckerbit, t läkare ;-)

Jisses va fin han var att titta på, ung...men ..suck!

En vik, som är kvar här nästa vecka m...Skulle höra av mej t HONOM om de blev värre lr så :-D

Hahaha, nu vill jag ju inte de ska bli värre..utan bättre, men OM de skulle bli sämre...

då gör det inte ont..om jag behöver uppsöka honom igen ;-)

Jag tror faktiskt jag flitade m honom !!! Hahaha, så de kan bli..men kul va det... behöver ju lite kul med.

Och kul ska jag ha på Lördag, då ska jag umgås...men en gooo väninnna, jag ska fixa lite gott att äta åt oss.

En massa musik lär de bli...AC/DC  strömmar självklart ut ur högtalarna...Party stämning! ;-)

Ut på pub blir de oxå...

Sen så lullar vi sakta hem genom stan för att sussa så gott...

Hon får sova på bäddsoffan denna gången, onödigt krångla tilll det :-D

Ska bli så kul...de var jättelänge sen vi var ute.

Det här blir nog sista ggn i år oxå.

Jaaa, jag tror de var det hela... känns bättre, nu när jag fått skriva av mej lite :-)

Men jag tror ni håller m mej ..när jag säger !

Jag hoppas att nästa år... ska bli ett kanon år..lyckligt, friskt...helt enkelt, ett år m medvind!

Här får ni lite att sysselsätta er med...

Hitta katten, skicka svar i kommentar :-D

#1 - - Eva:

Jag får verkligen hoppas på att de vänder med alla dessa infektioner du har dragits med inte minst, men att insulinet stabiliserar sig.Jag förstår att det varit en tuff tid för dig, för ..de är ju inte bara att man ska få de där urusla beskedet, man ska vänja sig och man ska göra RÄTT ang kosten..hur fankens lätt är det på en skala.

Jag kan tänka mig att de va en lisa för själen om inte annat och få vila ögonen på något snyggt..hihi ..och som du säger..de gör ju inte ont heller...någonstans :0D..

Härligt för dig med besök..:0) de kan va skönt och få äta lite gott och dricka lite gott...och schuttla lite med lite go musik i öronen. Hoppas de även blir kul ute på "sta´n" med..att ni träffar lite intressant folk och schuttla vidare med hihi

Allt gott önskar jag dig goa vännen min :0)

Kram Eva :0)

#2 - - Gunsan:

Tack! Ja nu börjar det bli som en enda ond cirkel. Diabetesen blir ju inte stabil så länge jag har inf lr virus i kroppen. Det är ett rent helsike o ändra på allt men jag vet att jag gjort rätt iaf. :-)

Åh...ja du, tänk om det fanns fler så fina läkare, då skulle de va lättare va sjuk.Hahaha..Jupp..nu hoppas vi att de blir en kul lördag..o att vi träffar lite nytt folk..lr gamla, long time no see folk ;-)

Allt gott tbx t dej.Kram

#3 - - Lilla hjärtat:

Rackarns otur du har, men nästa år då blir allt toppen bra för dig. Jag ber varje kväll för du ska bli kär och galen. Kram Stollen

#4 - - Gunsan:

Tack ! Hoppas du blir bönhörd min vän :-) Ang katten...näe...jag ser ingen där. Kram

#5 - - Agnetha S. ( Neta ):

DU OTURFÖRFÖJDA MÄNNISKA...

MEN DET HETER JU ATT...

ÄNDA NER I SKITEN SKA MAN,

INNAN DET VÄNDER.

NU SKA DU SE,

ATT ALLT VÄNDER,

SNYGGINGEN GER DIG TUR,

EN STOR HOPFULL "KRYA PÅ DIG" KRAM

FRÅN NETA

#6 - - Gunsan:

:-) Tack Neta, inte vet jag om jag vill ända ner i skiten. Misstänker de kan bli svårt ta mej upp igen.Men klart det blir bättre, det måste jag ju tro på..Positivt tänkande du vet.:-D Varm kram t dej.

#7 - - Tina:

Ha ha ha,,,,,,,DU är för härlig !!

Ser positivt i det negativa. Det gillar jag !!

Hoppas du blir piggare nu. Å ha det så jättekul i helgen. Kramar

#8 - - Gunsan:

Tack Tina :-) Ja jag måste ju göra det bästa av alltihop...funkar ju inte gräva ner mej precis. DET vill jag ju inte heller ;-) Ha en fin helg du med.

Hoppas du mår bättre nu. Kram