Sista Januari.....

snart är även denna månad förbi...sen gör Feb sitt intåg, ska bli intr å se vad den månaden för med sej.

En massa snö lr tö...hoppas på de sistnämnda. :-)

Men sen vore det trevligt om det hände lite oväntade saker, lite kul..spännande med.
Så inte livet bara travar på i samma lunk hela tiden...det piggar upp om det händer lite kul grejer ju.

Om ngr veckor ska jag på lönesamtal...inte fattar jag varför vi ska gå på såna...
VI själva kan ju iaf inte påverka vår lön...det är mest för syns skull.
För det är dom som stajlar in sej o går chefernas ärenden som får en liten större bit av kakan.

Jag är ju som jag är...säger vad jag tycker o tänker, oavsett om det är t chefen lr nån annan.
Och så står jag ju för det med.

Tyvärr så känner jag mej rätt ensam ibl...då vi diskuterat saker o fått medhåll, men när det kommer
t personalmöte så vill ingen kännas vid det som sagts.

Lite dålig stil...nu gäller inte det alla på jobbet.

Jag bara har svårt att förstå varför  man inte kan stå för sina åsikter oavsett framför vem dom läggs fram.

Det är såna här saker, som gör att jag inte kan påverka min lön i positiv riktning....
MEN hade jag varit kille, då hade det varit en annan sak.

Så funkar det i vår kommun..Förvånande ? Näe..knappast.

Annars så har jag en ledig dag idag...DE e så GUTT :-)

Ska styra lite här hemma, tvätta, gå på stan...ev fika lite, umgås lite...bara va :-D

Är ff förkyld, men de går väl över....

Igår hade jag inte rökt på 4 veckor..tiden går...undra hur många kg + de blir.

SUCK!

Mina konstiga ofattbara drömmar forts oxå...
inatt har jag drömt om min älskade hund som varit borta i snart 10 år.

Vi satt o fikade utomhus på en konstig servering ( jag o Sunny)

Bredvid oss sitter en wow karl .Mmmm :-)

På nåt sätt så har Sunny en tass i hans knä...Jag upptäcker det o ber om ursäkt, ska flytta på henne
Men då ser jag att han sitter o håller i hennes tass..Han säger NEJ..låt henne få vara, det känns bra.

Vad som hände vidare...vet jag inte...Men en må bra...lycklig känsla fanns....även när vaknade.




#1 - - AC:

Tänk om man alltid skulle få vakna upp av sådanadrömmar och få ha den känslan kvar ;-)

Kanske det betyder något positivt ;-)



Kram <3

#2 - - Gunsan:

Ja de vore underbart :-) Jag hoppas ju att drömmen har ett positivt budskap..konstigt vore de väl annars, om man tänker på känslan :-)

Kram.