Ja blir så gla´när solen skiner ♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪

Är väl knappast ensam om det :-)  å hörs de sen fågelsång i buskar o snår...då är glädjen än större.

Veckans sista arbetspass hägrar...de ska bli skönt m en ledig dag sen.

Jag längtar efter ngr av mina vänner..saknar dom så otroligt mycket.

Tycker inte alls de är kul att det ska ta så lång tid mellan ggr vi kan ses, avstånd är ett jädra gissel.
Tänk om man hade en massa pengar... hade egen helikopter ;-)

Då vore de inga problem..Hahaha..under förutsättning man inte är flygrädd. " himlar m ögonen"

Nåväl...vissa rädslor kan man övervinna..så det skulle säkert bli bra t slut.

Jag har funderat på en sak...Kan man va för glad..för positiv ?

Eller är det helt enkelt så att det bara sticker vissa i ögonen...
MAN får helt enkelt inte må bra, å va på spralligt humör.
Inte hitta små guldkorn i vardagen att glädjas över...för då blir folk avundsjuka, bitska..
Då måste dom sprida sin negativa dynga... dra ner andra människor till sin egna låga pessimistiska,negativa nivå.

Och när dom lyckats med det...DÅ är dom glada.

Ja jag säger bara en sak....JAG kommer aldrig t att förstå mej på folk..de e bara så!

Jisses...de e väl kanon med folk som sprider glädje...peppar, har en positiv utstrålning :-)
DET smittar ju....iaf av sej på mej.

Keep on smiling..Be happy ..Tjohooo ♥




#1 - - Lilla hjärtat:

Gör som Dumbo, och ta hjälp av armarna.Snart kommer sommaren, då e jag ledig varje dag och ska våldgästa mina vänner. Har du otur så dyker jag upp några dagar. Kram

#2 - - Gunsan:

Dumbo tog väl hjälp av öronen ? :-D Å så stora öron har jag inte.fniss Va kul... bara hör av dej, är jag ledig så vore de superkul m besök :-) Kram

#3 - - AC:

Ja det är verkligen skönt att få se solen och att kunna gå ut utan att kura ihop sig av kylan ;-) och kunna lyssna på fågelkvitter och njuta av att bara vara ute...

Näe, håller med dig, kommer nog aldrig att förstå sådana människor. Det är ju bara uppiggande och så spiller det lite över på en själv så att man blir lite mer positiv i tanken ;-)

Ha en goer dag!

Varmaste kramen <3

#4 - - Gunsan:

Ja de är riktig skönt :-)Precis man blir ju lättare t sinnet om man möter glada o positiva människor. Såna där surpuppor,energitjuvar klarar vi oss utan.

Varm kram <3

#5 - - Tina:

Saknar också er goa vänner. Hade velat träffa er OFTA !!

Kram

#6 - - Gunsan:

Ja det är inte alls kul. Men nu får vi försöka göra nåt åt de snart ;-) Stor kram