Hujedamej....

stackars karl....tänker på mannen i 50-årsåldern fr Jämtland som vaknade upp som en kvinna. På nåt sätt
så har nån bytt ut hans könsorgan under sömnen, han har polisanmält saken men polisen har bestämt att dom inte ska utreda fallet.

Jag säger då det, mycket ska man höra innan öronen trillar av :-O

Vart får folk allt ifrån ? 

Världen blir sjukare o sjukare.

Men vädret är lite mildare...snön som kom är snart borta igen, härligt.  Hoppas att de inte kommer mer nu, utan att vi går sakta men säkert mot vår :-)

Jag jobbar långhelg, är helt slut...jobbigt gå upp kl 5 på morgonen... så mörkt ute, nästan som de vore natt.

Ikväll hade jag tänk gå på 80-tals fest..Men jag lär inte orka...

Kom nyss hem, o jag måste nog lägga mej en stund...har inte sovit mer än 3- 4 tim de senaste nätterna.
Lade mej insvept i en filt på soffan i går efter jobbet, sov en tim..hade lätt kunnat sova mer.

Men de var dumt utmana ödet, då kke jag inte skulle kunnat sova alls på natten.

Så en stund på soffan, sen bara vara... blir nog bra, ett nytt arbetspass väntar i morn.

Har funderingar på en tripp t storstaden om ngr veckor.....

Vi får väl se hur det blir...Men kul vore det. :-)






#1 - - AC:

Höll på att skratta ihjäl mig då jag läste om mannen men samtidigt tycker man ju synd om såna personer och funderr över vad som händer då det blir så ...

Det där med ett besök i strstan lät ju mycket intressant =)

Styrkekram till dig så att du orkar L

#2 - - Gunsan:

Ja AC..man fick ett gott skratt samtidigt som man undrar ! Mmm jag ska kolla logi...och div annat :-) Men annars så kommer jag under semestern. Somnade i soffan...ska snart försöka sova i sängen.Haha

Kram