Mellandagarna, är här !

Och nu byter folk sina julklappar för fulla muggar, de började väl en del m redan igår iofs.

Jag kan inte dra mej t minnes att jag bytt julklappar mer än en gång i mitt liv...

Och då var det för att det var ull i tröjan, det tål jag inte. Bytt strl t barnen har jag ju gjort...men annars så har

jag tackat o varit nöjd m det jag fått och barnen så klart.

Undrar varför det ska bytas så mycket ?

Duger inte det man får ?

Eller är det pga av rean..man får mer för pengarna efter jul ?

Hoppas att det beror på det sistnämnda...men då kan ju jag tycka att man lika gärna kan ge pengar/presentkort.

Vet att många säger det är inte lika roligt få som ett paket, näe ok...men hur kul är det att slåss m en massa folk

på rean då ?

Nåväl..det är upp t var och en !

Jag har en ledig dag idag...skönt efter julhelgens arbetspass :-)

Idag ska det hinnas m mycket, tvätta, handla, fixa mat för ngr dagar..promenad o slappa,kurera mej.

Har ju åkt på världens förkylning, har inte varit i riktig form på jobbet..men det går, bara man biter ihop.

Många är förkylda nu!

Hoppas jag e frisk t nyår iaf :-) Men i morgon ska jag ta mej an det första av 3 nya arbetspass igen.


Nu har det blåst rejält ngr dagar..ser inte ut att vilja mojna...idag skiner solen  iaf...så det är

ju iaf en ljuspunkt :-D

Ett glädje ämne....annars e dom få...glädjeämnena alltså.

Det finns alltid ngt som gör mej sur/uppgiven/ förbannad m m m m.


Som de meddelandet jag fick på en dejtingsajt...blir bara så less...på dessa desperata karlar, som tror så mycket.

som är så ego  m m m m.

Är det konstigt att jag gett upp hoppet...att jag ska hitta en seriös, normalt funtad karl ?

Varså god....Läs, begrunda.

du är den kvinnan jag vill ha,,, själv muskler och väldigt välutrustad..

Gunsan skrev:
--------------------------------
Tyvärr, så söker jag ingen som är som dig!

konstigt??alla vill ha mig här:) snyggast på X X säger dom

Gunsan skrev:
--------------------------------
Hahaha, men vad bra ! Då har du ju inga problem hitta ngn annan som passar. Utseende är inte allt, faktiskt väldigt lite ibl...orden väger mer!

haha nä seriöst 9 av 10 blir tokintresserada över att jag har ca 26 cm och så säger dom att storleken inte har nån betydelse,mm märker det haha

Gunsan skrev:
--------------------------------
Sånt larv! Jag bryr mej inte om du har 16 lr 26... jag blir inte mer intresserad för den skull. Din attityd är förskräcklig! Lycka till hos dessa kvinnor som vill ha dig.

tack,,men seriöst får minst 10 napp om dagen när jag skriver så här så vissa gillar attityden



Jag avslutade där....killen gav sej ju inte...Fattar inte, om han får minst 10 napp per dag...varför måste han ha

flera?

Jag misstänker att hans ego fick sej en känga iom mitt svar !

Vad är det för fel på dom ?




#1 - - Tina:

SUCK, SUCK säger till dessa desperata karlar !!

Tror dom verkligen på allvar att man skulle nappa ??



Jag jobbar också tre dagar nu efter en dags ledighet.

Krya på dej med förkylningen. Å DU !!

När man minst anar så dyker HAN upp ;-) KRAMAR

#2 - - Gunsan:

Jo, men alltså fattar dom inte att dom bara gör bort sig? Jäkla typer, finns alldeles för många av dom!

Klart att han dyker upp, jag bara blir så ilsken när jag får såna här meddelanden. Ja vi jobbar lika mycket denna vecka...ska bli gutt m en ledig nyårshelg, det är vi värda. Jag hoppas att min förkylning blir kortlivad. Ha de gott vännen. Kram

#3 - - Lise-Lotte:

God fortsättning på dig! Du har talets gåva du och gav den här "saken" svar på tal! Bra det! Själv hade jag nog blivit så förbannad att jag tappat talförmågan och bara bett honom dra någonstans där det är varmare. Bara hoppas hans ego fick sig en liten/stor knäck! Fy farao för sådana karlar, usch säger jag bara! Trist med din förkylning, duktig du är som kämpar på och jobbar i alla fall. Hoppas iaf den ger med sig snart! Kram kram

#4 - - Gunsan:

Tack, detsamma t dej L-L. Konstigt nog så fann jag mej, ofta så låter jag bara bli att svara. Men han hade då inte väntat sej det svaret..och ju mer han försökte så blev det bara värre. Förstår inte kvinnor som faller för sånt. Ja de var en eländig förkylning, men jag e knappast ensam.Nästan alla på jobbet e sjuka.Ha de gott.Kram

#5 - - Eva:

Herre Gud säger ja bara..va är de för fel på en del..dåligt självförtoende om inte annat..ellr en snedvriden attityd så de sjunger om det. Jadu Gunsan..låt dessa begajstrade fruntimmer ha honom för sig själv, han lär bli gammal och nött han med..dessvärre vaknar karl skrället upp en dag och upptäcker att han missat det vesäntligaste i livet..nämligen äkta kärlek..men de fattar han nog inte förrän han blir lite äldre och då är han redan förgammal..hihiÖnskar dig en God fortsättning på de nya året..kram :0)

#6 - - Gunsan:

Ja du Eva, jag vet inte vad de är för fel på en del. Men jag fattar inte hur vissa kvinnor faller för en sån här kille...som avgudar sin snopp. Som tror att det är den som avgör om en kvinna blir intr lr ej.Jag ids inte befatta mej med en sån.Tveksam om han får mer vett i skallen när blir äldre :-D

Tack vännen, du e lite tidigt ute men va gör det <3.

Detsamma och en varm kramt dej.

#7 - - Lilla hjärtat:

Kram

#8 - - Gunsan:

Kram.